• agnelia

    BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår sjätte tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår sjunde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html

  • Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!
  • Hanna Aug5

    Tänkte bara kolla nu när ni börjar prata om ålder. Är det några yngre brudar? Jag känner mig lite ensam att gifta mig ung. (22 år). Jag kanske kan komma på skärtorsdag. Då är jag nog i Västerås!

  • Billa

    Hanna Aug5 ; Jag är 21! 22 i nov ! Hehehe! Så du är inte yngst iaf. ! Men jag ska inte gifta mig förrns nästa år! Längtar som en tok!

  • allmost wife

    Hej Fragila...va bra att fler nått den perfekta åldern...haha..skojja bara..alla åldrar har sitt...när ska ni ha träff nästa gång?...till dig Riikka..vilken kyrka har ni valt? Bara kul att veta..

  • majbrud06

    Gabbies:
    Jätte fin hemsida du gjort!
    Såg att du skulle ha favoritnallen högst upp på tårtan... :)
    Men vart har du hittat den någonstans alltså vilken affär???? *jätte nyfiken*

    Missade ju sista träffen pga av föräldrarmöte på dagis igen....
    Men ska verkligen försöka komma på nästa träff!
    Skickade in hindersprövningen i fredags..:D
    Och på måndag skickar vi iväg inbjudningarna så dom kommer fram på alla hjärtans dag!!
    Så nu börjar det rulla på ordentligt!!
    Mindre än 3 månader kvar!!!

  • junibrud2006

    Var tärna på ett bröllop i lördags. Verkligen kul att få ett litet genrep inför dagen D... Det jag insåg var att dagen går så fort. Kan tänka mig hur det är för brudparet!

  • karlzone

    Ja, dagen kommer nog att gå mycket fort. Idag är det förresten bara 3 månader kvar till vår dag D. Jag tycker att det känns som om tiden innan också rusar iväg!

  • junibrud2006

    Vilket datum tycker ni att vi ska satsa på? Nu på torsdag tyckte ju flera var tidigt. Kom med förslag!

    16 februari kan inte Billa, Fragila, Drakdal eller Helle74

    Torsdag 2 mars kan inte Fragila, Billa, eller Drakdal.

    Torsdag 16 mars kan inte Drakdal eller Fragila.

    Torsdag 30 mars kan inte Liebchen eller Helle74.

    Torsdag 16 februari - Junibrud2006, karlzone,Liebchen,Gabbies, Riikka,Liebchen, Mia
    Torsdag 2 mars - Junibrud2006, karlzone, Helle74,Gabbies, Riikka,Liebchen, Mia
    Torsdag 16 mars - Junibrud2006, karlzone, Helle74,Billa,Gabbies, Riikka,Liebchen, Mia
    Torsdag 30 mars - Junibrud2006, karlzone, Drakdal , Billa, Fragila,Gabbies, Riikka, Mia
    Torsdag 13 april (skärtorsdag) , Billa

  • Gabbies

    majbrud06: hittade den på ebay

    Men mig spelar det ingen roll vilket datum bara det inte blir nu på torsdag för det känns som sagt tidigt..

  • junibrud2006

    Jag tycker vi kör antingen 16 mars eller 30 mars när ändå flest kan.

    Torsdag 16 mars kan inte Drakdal eller Fragila.

    Torsdag 30 mars kan inte Liebchen eller Helle74.

    Torsdag 16 februari - Junibrud2006, karlzone,Liebchen,Gabbies, Riikka,Liebchen, Mia
    Torsdag 2 mars - Junibrud2006, karlzone, Helle74,Gabbies, Riikka,Liebchen, Mia
    Torsdag 16 mars - Junibrud2006, karlzone, Helle74,Billa,Gabbies, Riikka,Liebchen, Mia
    Torsdag 30 mars - Junibrud2006, karlzone, Drakdal , Billa, Fragila,Gabbies, Riikka, Mia
    Torsdag 13 april (skärtorsdag) , Billa

  • Drakdal

    Kör 16:e ni jag får fixa så att jag kan vara med på nästa träff.

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!