• agnelia

    BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår sjätte tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår sjunde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html

  • Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!
  • junibrud2006

    Sist var det jag, Drakdal, Gabbies, Billa, Fragila, Karlzone och Rizla!

  • Drakdal

    Hej, måste bara säga att jag precis gjort klart våra inbjudningskort! Det blev blå handgjorda papper som viktes dubbelt och innuti hade vi lagt inbjudningen och ett extrablad. Pappret knöts sedan ihop med ett naturvitt natursnöre. Sedan skrev vi med en silver penna som gav blå konturer, allt blev jättesnyggt ihop. nu ska vi bara vänta på att det ska bli den 13 feb så att vi kan skicka dem... vill att de kommer fram på alla hjärtansdag. Men det är jobbigt att behöva vänta!:D

  • Gabbies

    Drakdal: det låt underbart fint! de måste du visa upp på nästa träff.. kankse tom jag har nåt att visa då.. ifall våra magneter hunnit komma..inget speciellt med dom men kul att visa nåt..

  • riikka

    Hej alla.. Jag lägger mig i listan här jag med
    BT-brudar Västerås
    25 feb 2006 - feb.brud
    6 maj 2006 - majbrud06
    13 maj 2006 - karlzone
    27 maj 2006 - Majje
    3 juni 2006 - junibrud2006
    3 juni 2006 - weddingphoto
    3 juni 2006 - Helle74
    6 juni 2006 - Drakdal
    8.juli 2006 _ Riikka
    15 juli 2006 ? Lillpysch
    5 augusti 2006-WeddingFairy
    5 augusti 2006 - Hanna Aug6
    30 sep 2006 ? hallonpaj
    7 juli 2007 - Gabbies
    15 sep 2007 - Billa

    och sen passar jag på här och skriva mig till nästa BT träff också;
    Torsdag 16 februari - Junibrud2006, karlzone,Liebchen,Gabbies, Riikka
    Torsdag 2 mars - Junibrud2006, karlzone, Helle74,Gabbies, Riikka
    Torsdag 16 mars - Junibrud2006, karlzone, Helle74,Billa,Gabbies, Riikka
    Torsdag 30 mars - Junibrud2006, karlzone, Drakdal , Billa, Fragila,Gabbies, Riikka
    Torsdag 13 april (skärtorsdag) , Billa

  • Hanna Aug5

    Hej tjejer..
    Vilken frisör är bäst på uppsättningar i Västerås? Jag vill ha något som är funky men inte för mycket.
    Gör Cat Walk uppsättningar? Är det någon som har något tips. Vill gärna att det ska vara lite orginellt sådär (som alla vill...)
    Och.... hur långt i förväg ska man boka?

  • junibrud2006

    Det är flera som gifter sig nu i vår som gör uppsättning hos Unik vid Porträttstudion. Själv kommer jag gå till min frissa hos Bonnie and Clyde som jag tycker är duktig. Salong Johnas har bra rykte. Lottas Hår på Hammarby har en tjej tipsat om tidigare här. Hon var tydligen bra och billig. Sedan har du Kloak som väl är lite mer funky, men vet inte om de gör uppsättningar!

  • Hanna Aug5

    Tack! Jag kollade hos Kloak. Det verkar jättebra! Tack för tipset.

  • junibrud2006

    Nu har vi fått klart med präst! Eller ja, klart utifall inte den vi frågade i höstas kan vilket han inte trodde. Jag skulle återkomma till expeditionen i nästa eller nästföljande vecka med besked hur vi gör. Kör vi med deras präst ska vi träffas ganska så snart. Kul!!!!

  • karlzone

    Roligt!
    Vi har också fått besked om vilken präst vi får, men vi har inte träffat honom. Det kanske man ska göra snart? Ska man själv ta kontakt med pastorsexpeditionen eller hur funkar det?

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!