• Johanna85

    BT-träff i Örebro??

    Någon som har lust att ta en fika eller nåt i Örebro och prata bröllop?

  • Svar på tråden BT-träff i Örebro??
  • Johanna85

    Självklart är det inte försent för en träff! Jag gifter mig den 11/2... Skulle gärna hinna med en träff innan dess (eller två) Träffas gärna efter det också, kommer nog jaga alla med mina bilder och berättelser *ler*

    Förslag på dag i januari någon??

    Jag kan alla dagar nästa vecka utom onsdag.

  • September06

    16 februari tycker jag är ett bra datum för en fika träff =)

  • Gerda

    Jag kan träffas i januari! Flyttar nämligen till Oslo månadens sista helge ;)

  • September06

    Gerda, oj varför inte vara kvar i våran fina stad?

  • Gerda

    sebtember 06

    Blivande bor och jobbar i oslo sedan augusti-05 och eftersom jag inte får ngt bra jobb här i stan så flyttar jag också dit.

    Men gifter oss gör vi i Örebro!

  • Johanna85

    Jag skulle gärna hinna med en träff i januari (träffar ju dig Gerda på tisdag *glad*) Men skulle gärna ha en till träff med några fler i januari! Ingen som kan/vill då?

    September06, jag är på bröllopsresa den 16/2! Kanske kan träffas veckan efter istället om du inte kan innan?

  • exclusiv bride

    Hej alla giftasugna. Vad sägs om en träff nästa vecka? jag kan alla dar utom den 12/1
    om det är någon som vill följa med på en träff kan ni väl maila så bestämmer vi något.

    frida_widinghoff@yahoo.se

  • Gerda

    Johanna85 - Grattis!!! Vad roligt!!!

    Du vet vad vi ska prata om på tisdag ;)

    Exclusive bride:
    Jag kan träffas nästa vecka också!
    Helst eftermiddagar.

    /Gerda

  • Sarita 2006

    Vad roligt Johanna85!

    *Nyfiken*

    Vad fick du göra för skojigheter på din hippa? Hoppas de var snälla mot dig :)
    Jag är literlitepytte nervös för hela hippa-grejen...flera av mina kompisar har nämligen redan gift sig och därför kommer de nog vilja "hämnas" lite ;)
    Men men...jag är inte så pjåskig...jag är med på det mesta, bara det är relativt smakfullt.

    Berätta gärna!

  • Sarita 2006

    Johanna85:

    Nu hittade jag din tråd om möhippan...låter verkligen kanon! Vilka gullig vänner du har!

  • Johanna85

    Jag kan också nästa vecka! Dock inte den 11/1

    Jag ger ett förslag på dag och tid så får vi se om några hänger på...

    Tisdag eftermiddag? Klockan 14:30-15:00 någon gång? (Hinner vi fixa slöja då först Gerda??)

    Torsdag eftermiddag? Klockan 13:30?

    Hoppas att någon kan nån av dagarna...

  • Gerda

    Johanna,

    Nu kollar jag i min kalender och jag har ta mig f'n skrivit upp mig på en körlektion på tisdag 13:40-14:55!

    Jag kan träffas måndag och fredag, men jag ska försöka boka om körlektionen till onsdagen istället. Så träffas vi på tisdag efter mitt jobb iaf.

    Exclusive bride kan inte den 12/1 (torsdag)

  • Johanna85

    Är det någon som kan i morgon då? Jag ska på provuppsättning klockan 13:45 och någon timme framåt. Men i övrigt så kan jag hela dagen.

  • Sarita 2006

    Johanna85:

    Ville bara skicka en liten hälsning o styrkekram till dig! Det börjar ju dra ihop sig för din del nu...weeehheee!! :)

    Hur känns det? Är läget under kontroll?

    *nyfiken*

Svar på tråden BT-träff i Örebro??