• Annica_B

    Oups, lite snabb... 2



    Här är den nya tråden flickor!

    Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

    Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Annica_B

    Cher är en lyxlirare.
    Hon kanske spelar in en platta eller hänger med vickan o madde vid korvmojen i Ljungby?

  • 8108

    nä hade ju bara tnkt skumma igenom det som skrevs in EFTER att jag våldgästade tråden men tror nog att jag skiter i det Tar det nästa gång jag känner för att räkna gubbar hehe

  • hellokitty

    Nä, Cher säljer för fullt skrev hon till mig. Hon skulle inte gå utan att säga hej då, eller hur?

    Annica, På framsidan eller baksidan? Alltså, hur menar du med vulkan? För min man är också som en vulkan på morgonarna... Men på det sättet att han sitter på toa i typ en timme oach att ingen kan gå in på flera timmar efteråt!

  • Annica_B

    nennie81
    Du måste skriva hurdana tuttar du har också. Hur snygga de är och sånt... Sen kan du skriva hur mycket du väger med om du vill. Alla andra har gjort det utom jag, för jag viktväktar och byter vikt för ofta för att kunna uppge den... *bra ursäkt*

  • hellokitty

    ja, Nennie.. Om det är så att du har helt fantastiska tuttar kanske vi måste dra in Chers förstapris och ge det till dig istället...

  • drea

    hellokitty,
    min man är precis som din. jag vill inte gå in efter honom, men det måste jag för han går alltid upp först. LÄNGTAR efter den dagen då vi två toaletter!

  • hellokitty

    annica, Jag får aldrig se när han är på toa men gissar på att han ser ut såhär:

  • Annica_B

    kitty, om du menar Cher o dom så hänger dom BREVID mojen. Vid moppeparkeringen, typ.

    Jag är helt högröd i ansiktet och tror snart jag trillar av stolen... herregud vad jag skrattar!!!!!!!!

    Mitt husband har alltså inte vulkankaskader på morgnarna, varken fram eller bak. Jag menade att han är lika bra på att få vansinnesutbrott som en vulkan. Typ om nån försäljare (akta dig Cher!) ringer innan han har duschat så kan de få sig en utskällning.



    hellokitty, du är så jävla rolig så jag håller på att dö av skratt...

  • hellokitty

    jag ska berätta en hemlis...

    På landet brukar jag sätta mig i köksvasken och kissa när husbandet varit på toa och !

  • Annica_B

    drea o kitty
    Min älsklings bajs luktar bara rosor.

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2