• Annica_B

    Oups, lite snabb... 2



    Här är den nya tråden flickor!

    Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

    Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • drea

    Ja...

    Jag har ljusbrunt hår med slingor som slutar nedanför axlarna. mörkblåa ögon. 170 cm lång och 69 kg (jag vet, jag borde gå ner lite i vikt)

    Ett stort intresse just nu, eftersom jag sitter så mycket på bussen, på väg till jobbet eller till universitetet och hem är SUDUKO

  • hellokitty

    bläää, gillar inte SUDUKO. Vet inte varför riktigt.... Kanske för att jag håller på med siffror hela dagarna. Korsord är roligare!

  • Annica_B

    Vad tuffa ni är som skriver vad ni väger!! Det skulle jag AAAALDRIG skriva! Fast, ni har ju inget att skämmas för heller.

    Jag började ju med Projekt Viktväktarna-för-att-bli-bröllopsfin i måndags. Har gått jättebra, men jag är fan hungrig nästan hela tiden... Min mage vill ha fett och socker säger den.
    Fast idag är det skitjobbigt, det är ju fredag. Jag har bestämt mig för EN dag i veckan när jag får äta lite fritt (både pointsantalet och lite godis o sånt), och det får bli lördagarna. Men nu har min kropp börjat fatta att nåt är i görningen tror jag för den fullkomligt skriker efter nåt onyttigt nu! Jag brukar ALDRIG bli sötsugen förrän senare på eftermiddagen, typ runt kl tre...

    Fortsättning följer på den här historien...

  • Annica_B

    Jag har ingen aning om vad SUDUKO är...? Nån som vill förklara?

  • Annica_B

    *börjar suckande tugga på ett äpple som inte ALLS smakar som choklad eller ostbågar*

  • drea

    Jag viktväkade mig förut gick ner från 76 till 65kg. Men nu har jag gått upp lite. Men jag har slängt alla mina gamla kläder, så jag tänker inte gå upp mer. Och trots att jag i bland har frossarkvällar så gör jag inte det. Kanske för att man ändå tränar regelbundet. Mitt mål är dock 67 kg, då skulle jag känna mig snyggare. Som lärare på ett idrottsgymnasium, med många vältränade elever och lärare känner man sig lätt lite klumpig. Ni skulle se mig på Yoga

  • drea

    Sudoko
    9x9 rutor som man ska fylla med sifforna 1-9, enkelt förklarat.
    Kolla på nån tidnings hemsida, tex www.svd.se den försöker jag lösa på bussen varje morgon!

  • hellokitty

    Jaha... då får väl jag fortsätta min beskrivning också:

    Jag är 167 cm lång och väger nu ca 52 kg.
    Min önskan är att träna bort 3-4 kg ölmage!

    Jag har minituttar men älskar dom! Skulle aldrig operera mig! Däremot ville jag göra en skönhetsoperation när jag var yngre. Jag ville förlänga min ben genom att sätta in någon metallgrej i smalbenet. Knäpp idé! Har inte speciellt korta ben egentligen.
    Den enda skönhetsoperation jag gjort är att ta bort en leverfläck på ryggen för att jag hade kliat sönder den typ 5 ggr!

    Jag äter nästan aldrig godis, hör och häpna! Men röker juh......

    Japp, jag heter Hellokitty och Svamp är beroende av mig. Därför kan jag inte äta godis som jag önskar att jag kunnat....

  • drea

    52kg, så skulle ju det inte bli nåt kvar av dig och du gick ner i vikt!?

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2