• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #2

    Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

    Här är vår nya tråd :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • majbruttan

    inte heller på samma linje vad gäller kill-smak...

    Har inte hänt så mycket inom bröllopsplaneringen förrän de senaste 2 dagarna. Har dessutom inte haft tid att skriva.

    Nu har vi fått kuvertpris - 660:- per person och då ingår ALLT utam tårta och musik. Är nöjd med det priset ni ska vi bara provsmaka de föreslagna vinerna

    Prästen har dessutom tackat ja!! Det är eg. hans lediga helg (från sin ordinarie församling) men han vill gärna viga oss Blir nog samtal med honom en bit in på nästa år någon gång.

    Nu har jag dessutom beställt brudskor!! Kolla in www.bridalshoes.com där finns mycket snyggt. Blev ett par "Carla". Klänningen (modifierad MS Jeraldine) hoppas jag kunna beställa av Cinderella i nästa vecka. Ska ge tärnan lite tid på sig att välja en klänning så att vi kanske kan beställa dem tillsammans

  • Vårbrud -06

    Majbruttan

    Jättefina skor. Ser riktigt lyxiga ut!

  • ninni7805

    här är jag :)
    *viftar med armarna*

    har precis kommit hem från en givande tur till Spanien :) berättar mer en annan dag.. nu måste jag springa till bussen... ska med första tåget upp till syrran, måste hjälpa henne med en massa.. 10 minuters sömn på 1½ dygn... hmm.. trött.. men men :)

  • Trollvinter

    ...och här är jag.... lite hektiskt på jobbet som vanligt och dessutom tusen och en saker att göra hemma... blir lite lite tid att gå in hit och engagera sig då

    Ada smycken och design i Långedrag är det Princess!! De är väldigt trevliga, duktiga och inte så farligt dyra - testa det!

  • Lindha

    En jobbar kompis till Johan tipsade om en guldsmed som ligger på Linnégatan någonstans. Dom hade varit och kollat på en ring för 10.000:-, han gjorde en exakt likadan för 6.000:-.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2