• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #2

    Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

    Här är vår nya tråd :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

    det låter bra :) jag får med fler å fler ju :)

    då blir det du och jag och kanske ninni ;)

  • yrvädret

    Nu är jag tillbaka. Har haft lite mycket att göra bara!
    Fika låter super. Måndagen den 24:e? Måste kolla kalendern... Hur dags i så fall? Jag slutar inte förrän kl 15.30 på måndagar och ska sedan ta mig in till stan. Lindha, vet du om Grön Express-bussen går ända upp till dig?

    Det skulle faktiskt vara riktigt skönt att vara hemma hos någon nästa fika - så får man sitta och snacka mer privat.

    ninni - fest låter helkul! Hmm, fast vi har inte råd att gå ut Efter förra helgen plus en massa räkningar är lönen schlutt... Kan man inte dubbla sin lön på något sätt??

  • yrvädret

    Ja, just det - NU har jag börjat mitt NYA liv! Nu ska jag bli smärt och smal jag också
    Nä, skämt å sido så har jag börjat följa GI-metoden. Är inne på andra dagen och det går riktigt bra. Det bästa är att jag inte känner mig ett dugg hungrig, maten är god, mättar och är nyttig. Det enda jag gör är att jag utesluter kolhydrater i kosten. Äter dock en massa grönsaker och grovt bröd. Så inget socker, godis, kakor, bullar och vitt bröd utan bara protein, fett och grönsaker. Min syrra gick ned 10-15 kilo med den här metoden förra året så jag hoppas den funkar på mig med (peppar, peppar)

  • Lindha

    Ni får sluta med era "gå ner i vikt metoder" när ni ska hit och fika :)

    LILA, 403 och 600 går hit till Älvängen :)

  • Vårbrud -06

    Roligt att du funderat mer på bröllopskoordinatorjobbet princess! Hoppas att du får med dig någon.

    Jag vill också komma och fika men jag kan inte den 24 *snyft* Är inte mån den 31 en bättre dag?

    yrvädret
    Du är redan smärt och smal! Du har ju jättefin figur, byter gärna. =)
    Fast man känner väl sådant bäst själv. Lycka till och "keep us posted."

    Känns som om jag tittar in för sällan nuförtiden. Så himla mycket skrivet varjegång.

  • majbruttan

    Verkar som det blir hos dej lindha Gör en liten sammanfattning...

    måndag 24/10 kl.??:??
    lindha
    ninni
    majbruttan
    yrvädret
    princess
    trollvinter

  • majbruttan

    skulle ju inte vara en :? där... skulle ju stå "kl. ??.??"

  • Lindha

    Ja jag är ju hemma så ni som jobbar får bestämma tid!

  • Lindha

    Nu har jag lagt in bilder på dagens klänningar. Dom ligger i albumet klänningar och dom "gamla" ligger under fotografier eller vad det står. Vad tycker ni???? Behöver smakråd! :)

    groups.msn.com/LindhaJohan

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2