• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #2

    Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

    Här är vår nya tråd :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Lindha

    Om ni vill så får ni gärna komma hit och fika nästa gång? Men det är klart, alla kanske inte tål pälsdjur?!

  • Princessdiamond

    noppe.. inte jag.. men kan ju ta en allergitablett.. vad för slags olika och hur många djur har ni?

  • Lindha

    Har inte så många :) En liten tjock hårig hund och en lite mindre tjock hårig katt. Och en kanin, men han bor ute.

  • Princessdiamond

    det funkar säkert om jag inte klappar för mkt och tar en tablett innan..

  • majbruttan

    Jaaa, lindha! Vad trevligt det hade varit Jag är inte allergisk, och gillar de flesta av våra 4fota vänner mycket

  • ninni7805

    lindha:
    superbra ide!!!!! klart vi kan va hos dig o ha fika
    superduperkul ju :)
    ojoj märks det att jag jobbade inatt?! ;) hihihihi huvudet känns lite mossigt om man säger så..

    majbruttan:
    ja se män....... det räcker oftast med att bara vara trevligt så tror många ngt heeeelt annat... morrar lite...
    men det va ju bra att du hade trevligt ändå.
    låter ju superbra med prästen oxå! håller tummarna att han är ledig ert datum :)

  • Lindha

    Hur har ni det på måndagar? Är det en bra dag? Efter 31okt kan jag även på tisdagar om det passar bättre?

  • Trollvinter

    Ja, jag vill också fika hemma hos dig Lindha! Vilken bra idé! Men, visst kan vi innan den 31:a? Vad sägs om den 24:e? (en måndag)?

  • Lindha

    Den 24:e passar bra! Men ska bara kolla med Johan först för säkerhets skull ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2