• GithKat

    Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd

    Hej allihopa i Jönköping med omnejd. Nu startar jag en träfftråd för oss som vill och önskar träffa andra att tjöta bröllop med "live". Lägger upp en mailadress här, där ni kan anmäla intresse då ett datum bestäms här på BT. Mer info kommer så fort jag fått upp adressen.

    Hoppas vi hörs och ses, kraaaaamis

  • Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd
  • GithKat

    knubbsälen: Jag gifter mej i Nässjö. St:a Valborgs Kapell den 8 juli. Troligtvis ska vi ha festen i Föreningssparbankens festlokal Terrassa. Var gifter du dej och ska ni ha fest o i såfall var?

    Ska genast kolla min kalender.. jag återkommer kan dock aldrig torsdagar då jag jobbar kväll.

  • Ängla

    Jag kollar också (sambons) kalender & återkommer, lämnar gärna prinsen hemma den här gången!

  • GithKat

    Ängla: Jag tycker prinsen var så trevlig så träffar honom gärna fler gånger.

  • hellanb

    JAg kan aldrig på måndagar & torsdagar...jobbar oxå kväll då!

    Ha de gott!

    Hellan (som hämtar sin drömkläning på fredag...)

  • Ängla

    Nu har jag kollat i sambons kalender och de kvällar som skulle passa mig bäst från v 49 (nu skriver jag alla dagar jag kan även fast jag vet att ni inte kan alla) är:
    Måndag 5 december, (eventuellt tisdag 6 december, eventuellt torsdag 8 december), Måndag 12 december, tisdag 13 december, måndag 19 december, tisdag 20 december, ons 21 december, tors 22 december.

    Med andra ord, det verkar bara vara tisdag 13 december (lucia), tisdag 20 december och onsdag 21 december som skulle kunna funka om jag kollar på er som lagt in när ni kanske kan. Jag återkommer med info om tisdag 6 december så fort som möjligt, det hade ju kunnat vara ett alternativ... Lucia har man kanske andra planer eller? Sen de där datumen innan jul, folk kanske har fullt upp med julstök? Iofs skulle jag i alla fall kunna klämma in en fika.

    Jag tar inte med mig prinsen på kvällskvisten, det blir för ansträngande men om det passar folk bättre så kan jag träffas dagtid denna gång med, men då kommer han ju med. Hellan kan du dagtid då du jobbar kväll?

    Vi kan de flesta dagar bara jag får veta det i rätt god tid!

  • Ängla

    Förresten den försvunna speldosan upphittades hemma, till vår glädje!

    Å Githkat, han trivdes som fisken i vattnet, speciellt när han satt i ditt knä och fick så mycket uppmärksamhet!

  • GithKat

    tisdag 6 december, 13 december (lucia), tisdag 20 december och onsdag 21 december kan jag kan på kvällstid (jobbar fram till kl 16. Den 13 kan jag även dagtid innan kl 13. Där efter befinner jag mej på möte mellan 13,30 -16,00.

    Några fler som är på och vilka dagar kan ni? Hade varit mysigt med en träff till innan jul.

  • GithKat

    Ängla: skönt att speldosan kom fram.. lillkillen får gärna följa med för min del..

  • AnelP

    Jag kommer inte att kunna träffas på dagtid förrän typ 17jan igen.Jag ska ju ha praktik nu, går ut på det 5dec och 5veckor fram, så jag kommer ju säkert jobba till 16 varje dag.Så vore bra om vi kunde ta en kvällstid, runt 18.

  • GithKat

    runt 18 passar mej bra någon av de dagar jag satt upp som jag kan.

Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd