• GithKat

    Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd

    Hej allihopa i Jönköping med omnejd. Nu startar jag en träfftråd för oss som vill och önskar träffa andra att tjöta bröllop med "live". Lägger upp en mailadress här, där ni kan anmäla intresse då ett datum bestäms här på BT. Mer info kommer så fort jag fått upp adressen.

    Hoppas vi hörs och ses, kraaaaamis

  • Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd
  • GithKat

    hellan_jkpg Du är så välkommen så. Tråkigt att du inte kan denna gången. Men vi kommer lätt träffas fler ggr. Mer info kommer efter den 14. Då vi bokar in en ny månad som vi träffas. Har en känsla av att december är många upptagna så kolla och håll vissa dagar i januari öppna.

  • Ängla

    ja gången efter kan vi ju träffas kvällstid igen så kanske ännu fler kan vara med!

  • Lo TT a

    Hej!
    Vad roligt med en träff! Jag har tyvärr lite svårt att komma ifrån jobbet den tiden på dagen. Vore roligt att vara med på en träff framöver om det är ok att jag hänger på! Vi gifter oss 4 mars.

  • GithKat

    Lo TT a: När kan du då? *nyfis* det går bra att komma lite senare. Annars får du hänga på nästa träff, som nog blir en kväll i januari. Kul att du gifter dej i mars, då har du massor att berätta om hur det gått med planering mmm för oss som gifter sig senare nästa år. Läääääääängtar nu till nästa träff.

    Kraaaaaaaaam tjejer/Katten

  • Lo TT a

    GithKat: Jag har nog svårt att komma före 17 den 14/11. Jag har inte så långt till Bernards så jag kan ju alltid komma förbi och kolla om ni är kvar då.
    Jag berättar gärna om det vi gjort och planerat men vi har nog inte kommit så långt än tror jag. Det känns som att vi har koll på läget, men det kommer nog bli mycket att göra framöver Inbjudningskorten är ute i alla fall och klänningen är fixad!
    Jag hoppas jag får träffa er andra en sväng den 14/11!

  • Ängla

    Lotta, är osäker på om vi är kvar där till 17, har nämligen sonen med mig, 8 månader och han gillar inte att fika flera timmar som mamma...

    Men jag vill ju också höra dina planer!

    Kanske finns det utrymme för en fika till, innan jul, nån gång på kvälskvisten i december, vi kan ju hålla det lite öppet men nån kanske har ett förslag redan nu. Sen blir det kaske så att alla inte kan då för det är ju alltid en del att göra i december...

    här är senaste listan

    BT-träff på Bernards den 14/11 kl 15.00 Listan ser nu ut så här:

    Överlycklig
    AnelP
    GithKat
    Ängla
    annki72

    Alla är välkomna som vill prata bröllop över en fika =0)

  • bellaG:s

    Hejsan!!

    Jag kommer gärna o lyssnar o tjötar lite med er, även om jag inte ska gifta mig riktigt än..

    Ny lista:
    Överlycklig
    AnelP
    GithKat
    Ängla
    Annki72
    BellaG:s

  • Överlycklig

    HEJ!
    En liten fråga bara från en som inte bor i Jönköping, Vart ligger Bernards? Jag pluggar på HLK så jag kommer nog låta bilen stå kvar på parkeringen, men skulle jag kunna få en vägbeskrivning???

    MVH Överlycklig

Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd