• GithKat

    Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd

    Hej allihopa i Jönköping med omnejd. Nu startar jag en träfftråd för oss som vill och önskar träffa andra att tjöta bröllop med "live". Lägger upp en mailadress här, där ni kan anmäla intresse då ett datum bestäms här på BT. Mer info kommer så fort jag fått upp adressen.

    Hoppas vi hörs och ses, kraaaaamis

  • Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd
  • Ängla

    Jaha men då kanske vi ska ta en träff på dagtid innan Överlycklig åker på semester? Vad säger ni?

    Ni som jobbar & pluggar, Kom med förslag på dagar, gärna flera som passar er! Jag och baby kan nästan jämt bara vi får veta drygt en vecka (eller ännu längre) innan så vi inte hunnit planera in lekdejter och babyfikor & sånt. TYVÄRR är torsdagar den dan vi inte kan på morgonen (babysång) men vi kan från 12 så då kanske ví kan ansluta då om ni träffas tidigare.

    Jag kommer gärna med förslag på caféer som är någotsånär barnvänliga = får plats med en barnvagn & har en barnstol... (skötbord och särksild micro är bara att glömma på fiken i stan).

  • Överlycklig

    Jag tog mig friheten och skrev in alla dagar som jag är i Jkp innan vi far till Malaysia...
    Vecka Dag Efter klockan
    44 Måndag 15.00
    Tisdag 12.00
    Torsdag 12.00
    45 Tisdag 11.30
    Onsdag 14.30
    Torsdag 11.00
    46 Måndag 14.30
    Tisdag 14.30
    Torsdag 14.30

    Nu är det vecka 43...

  • Ängla

    Då känns nästan vecka 46 bäst (eller 45) så det går ett tag emellan förra dejten så vi har nått nytt att rapportera

    Alla de dagarna Överlycklig föreslog passar mig!

  • GithKat

    V 45 kan jag endast torsdag och då bara fram till kl 13.00

    V46 kan jag både måndag och tisdag inte torsdag. Så vad sägs om måndag eller tisdag v 46 14.30 på Johans?

  • Ängla

    Ja vi kan måndag eller tisdag v 46. Är ösäker på om de har barnstolar på Johans, vet att de har för lite större barn. Kollar upp och återkommer. Annars har Bernards rätt många stolar för småfolk, men det är ju inte lika mysigt..

  • AnelP

    Jag kan inte mån tis v46.På måndagen går jag till 15.20 och på tis till 16.10

  • AnelP

    Är om jag kommer vid 15.30 i så fall eller om vi börjar vid 15 så missar jag inte så mycket prat.
    Wienerkonditoriet nere i stan är mysigt och de har stolar för småfolk*L*

  • GithKat

    AnelP: gör väl inget om du kommer lite senare. Bernards tycker jag är mysigt inte så mycket folk som på winerkonditoriet, fast det är mysigt oxå. Jag är helt klart på på måndagen där.

  • Överlycklig

    Så, brudar!!! Ska vi preliminärboka måndagen den 14/11 klockan 15.00, och sedan kommer man när man kan? Ni bestämmer ställe, jag har noll koll:D

Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd