• TidigtUte

    Lust att ses - tråd 2

    Hej tjejer!

    Verkar som dom stängt våran andra tråd. Startar upp en ny....

    När ska vi ses??? Det var ett tag sen, iaf för mig

  • Svar på tråden Lust att ses - tråd 2
  • Chandra27

    Vad sägs om nästa vecka, tisdag 17/5 kl 18 på Condecco (eller vad det nu heter?)på Avenyn?
    Ingen tjänsteresa alls nästkommande vecka, skönt!

  • Bride2B..

    jag har fått ett nytt jobb... :D

    Tyvärr kommer jag inte kunna vara med på BT mötena så ofta som jag vill (eller försöker) ska börja jobba från kl 8.30 till 21.00... Whish me luck!

  • Millemo

    Bride2B.. - Lycka till med nya jobbet!!

    Jag har tyvärr inte möjlighet tisdag eller onsdag nästan vecka.. - men det är näst sista gången det är kurs på tisdag! Bara en gång kvar - och det är när vi ska redovisa i juni. Onsdag ska jag på möte i bostadsrättsföreningen... Men som jag tidigare sagt - får ni gärna fika ut mig - fast det är tråkigt att jag missar - men förhoppningsvis hinner vi med ytterligare en fika med bruden som är först ut ;)

  • muminlina

    Nästa vecka kan jag inte fika någon av dagarna tyvärr... vad sägs om måndag veckan därpå? Annars kan ni ju fika ändå, så kommer jag med nästa gång.. men jag instämmer med Millemo, tråkigt att missa en gång :)

  • muminlina

    ah.. jag glömde; Grattis till jobbet Bride2B.. :)

  • Frank 2 B

    Vecka 21 är helt fullbokad med klänning, ansiktsbehandling, öl med jobbet och frisören för slingor. Så fyller min käraste år på tisdagen, inte populärt att fika då ;)
    De allra sista dagarna jag kan fika är måndag eller tisdag v 22 som det ser ut nu.
    Men jag kommer givetvis med på fika även efter bröllopet.

  • Bride2B..

    Frank 2 B, när var det din dag skulle vara nu igen?

  • Frank 2 B

    Min/Vår stora dag är lördagen den 4 juni.

    När har ni övriga er dag? Måste notera i min almanacka.

Svar på tråden Lust att ses - tråd 2