• TidigtUte

    Lust att ses - tråd 2

    Hej tjejer!

    Verkar som dom stängt våran andra tråd. Startar upp en ny....

    När ska vi ses??? Det var ett tag sen, iaf för mig

  • Svar på tråden Lust att ses - tråd 2
  • Millemo

    vilken svenska... så blir det när man gör flera saker samtidigt... men om man tar ett litet komma mellan kan och kan så kanske det blir lite lättare att läsa... ;)

  • TidigtUte

    Jag är på. Är det klockan 6? Det är ingen träningsdag för mig så det passar kanon!!!

  • TidigtUte

    Kan vi ta något kafé närmre stan? Typ Café Vallgatan eller så???? Om det inte är några probs med er alltså. Det är iaf nu på onsdag?

  • muminlina

    Mig spelar det ingen roll vart vi går.. jag går helst till ett rökfritt café men det passar bra att ta det i stan också.. SoHo är ju trevligt var vi var förra gången.

  • TidigtUte

    Jag har då slutat att röka....dock inte så längesen jag slutade så jag går gärna till ett rökfritt kafé. Vilket kafé som helst inne i stan passar mig. Känns lite långt bort för mig till Linné. Är det i stan kan jag gå in från jobbet.

  • Millemo

    Ang fikaställe så spelar det ingen roll för mig - bestäm ni.

    Men - jag/vi skulle vilja ha hjälp med en annan sak... Vi har börjat pyssla med inbjudningskorten nu och har helt plötsligt inga ideer om hur texten i inbjudan ska lyda... Om ni kommer ihåg får ni gärna ta med era exempel - eller maila millemo1978@yahoo.se

    Tack!

  • muminlina

    Millemo - du har mail. Hur gick det på bryggan under bron? :)

  • TidigtUte

    Jag tar med mig våra, om jag kommer ihåg

    Har ni ångrat er?

  • Frank 2 B

    Då blir det fika imorgon onsdag kl 18 på SoHo?
    Jag kommer självklart.

Svar på tråden Lust att ses - tråd 2