• Hetta

    Träff i Umeå tråd nr 3

    Startar en ny tråd för Umetjejer!

    l i s a:
    Jag antar att du är så glad att du känner för att tacka?
    Vi flyttar till Umeå för att jag har fått en doktorandtjänst där. Känns jättekul men smatidigt lite läskigt. Vänner o släkt trodde ju att vi skulle flytta mer söderut snart (jag kommer från Skåne, min blivande från Blekinge)!

  • Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3
  • hipsterlillamy

    Ja vi funderad om du skulle komma!!=)
    Trevligt att bli kidnappad!!
    Vi hade trevligt. Vi sa att vi kunde träffs och ha en träff efter vi gift oss!!=)

  • Callimillae

    Hej tjejer! Hade ni trevligt idag? :) Önskar jag hade kunnat va med, men jobbade som sagt. Kom ni fram till nåt spännande som ni kan dela med er av? :)

  • hipsterlillamy

    Tjenis!!!:) Det var supertrevligt igår. Vi satt ute på filt i parken och fikade och surrade bröllopsplanering!!
    Synd du inte kunde vara me. Men det kommer väl fler träffar!!

  • aug2005

    Japp, det var mycket trevligt o tur hade vi med vädret
    Ha det så trevligt i S-holm, Hipster! Berättade för K om vår planering att komma ut me cykeln-han bara skrattade..vi får väl se...

  • Hetta

    Tack för igår, tjejer! Det var verkligen roligt att få träffa "likasinnade" o prata bröllop o annat. Och vilket väder sen! Jag är gärna med på nån träff till i sommar!

  • Juli 2005!

    Tusan också! Jag hade ju tänkt komma igår men glömde helt bort det, har ju en del att göra nu när det bara är 2 veckor kvar till den efterläntade dagen, hoppas ni hade trevligt!

  • Callimillae

    Låter härligt! :) Hoppas jag kan vara med nästa gång!

  • hipsterlillamy

    aug2005.....hihihihihi=) Jasså han bara skrattade!!! Det kan ju blir super trevligt ju!!
    Vi får surra mer om det sen!!
    Nu drar vi iväg till Sthlm.
    Ha en trevlig helg allihopa!!

  • Moulin

    Tack för i går ni som var där! Tyckte att det var trevligt och kul att träffa några nya ansikten. Och kul att höra på vad ni sysslar med de sista skälvande veckorna, så man får veta vad som komma skall! Blev så inspirerad att jag gick direkt till Högtidskläder och fick för mig att för första gången prova ett par brudklänningar (och blev i och med det nästan sen till att träffa fästmannen)...

    Skulle vara trevligt att ses igen någon gång. Varför inte på en uteservering med en kall öl (eller kanske cola för vissa ) och kvällssolen i nacken?

  • aug2005

    ...Ja Moulin,en träff över en kall öl skulle inte vara helt fel. Tåls o tänka på...eller vad säger ni brudar!?

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3