• Hetta

    Träff i Umeå tråd nr 3

    Startar en ny tråd för Umetjejer!

    l i s a:
    Jag antar att du är så glad att du känner för att tacka?
    Vi flyttar till Umeå för att jag har fått en doktorandtjänst där. Känns jättekul men smatidigt lite läskigt. Vänner o släkt trodde ju att vi skulle flytta mer söderut snart (jag kommer från Skåne, min blivande från Blekinge)!

  • Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3
  • Callimillae

    Aha, Lenchen, jag förstår! Det är inte kul att komma hit till detta hemska väder då förstår jag... Skulle dock bli bättre till helgen hörde jag, hoppas! :)

  • Callimillae

    Hahaha, ne d vill jag lova. Men min syster badade för ett par veckor sen, i havet. Tror d var 12 grader varmt eller så. Hurrrrv!!

  • Wih

    Ja JAG ska också försöka komma! Klockan 15 på station? Vi ses!

  • Moulin

    Det verkar lösa sig på jobbet så att jag nog också kan komma i alla fall! Får dock jobba över lunchen, så det är bäst för er att det är värt det... Nä, det blir säkert trevligt, och kan jag inte komma i alla fall så får ni ha det så kul. Station 15.00... Tror ni att ni vill sitta ute eller inne idag?

  • Wih

    Moulin

    Hm... har inte vågat mig ut än på min promenad, men det verkar lite blåsigt väl? Vi får se helt enkelt när vi kommer dit!

  • hipsterlillamy

    Åhh va skoj att vi blir några stycken!!=)
    Vi ses klockan 15 så ser vi hur vädret ser ut va!!

  • Wih

    Ehe... jag blev kidnappad av min blivande svärfar så jag hann inte hem i tid...! Hoppas ni andra hade trevligt på träffen!

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3