• Hetta

    Träff i Umeå tråd nr 3

    Startar en ny tråd för Umetjejer!

    l i s a:
    Jag antar att du är så glad att du känner för att tacka?
    Vi flyttar till Umeå för att jag har fått en doktorandtjänst där. Känns jättekul men smatidigt lite läskigt. Vänner o släkt trodde ju att vi skulle flytta mer söderut snart (jag kommer från Skåne, min blivande från Blekinge)!

  • Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3
  • hipsterlillamy

    Helgerna framöver för mig är FULLA!!!:)
    Helt otroligt hur pass uppbokad man kan va!!
    Så helst ser jag ju en träff på en veckodag!!!:)

  • Callimillae

    Hihihi. D e inte lätt detta... Men men. Boka ni. Kan jag så kommer jag gärna och om inte får ni ha jätte jätte trevligt! :)

  • Hetta

    Vid 17-tiden tycker jag funbferar bäst för mig i alla fall! Har vi bestämt någon plats?

  • aug2005

    ...det fungerar då absolut inte för min del,mitt i middagstid o allt.

  • hipsterlillamy

    Det funkar inte heller så bra för mig den tiden. :)
    Det verkar vara svårt att få ihop nåt!!
    Fredag förmiddag då???
    Hur har ni det då??

  • Moulin

    Hm. Verkar finnas två läger - kan bara på dagarna och kan bara på kvällarna/efter jobbet. Så här då - och det här är egentligen ganska tråkigt, men ändå. Om vi bestämmer en tid på dagen kommer hälften inte kunna komma och blir det en tid på kvällen kommer andra hälften inte kunna komma. Förutom de lyckostarna som har sommarlov då ! Skulle det inte gå att ha två träffar då, en på dagen och en på kvällen kanske med någon veckas mellanrum. Alla som kan och vill kommer givetvis på båda träffarna, men på så vis borde alla kunna åtminstone på någon av träffarna? Jag skulle i alla fall jättegärna träffas och se hur alla ni andra har det och hur ni har planerat och tänkt och få lite inspiration, och det tror jag att de flesta vill. Även om världen inte går under för min del om jag inte kan komma, jag har ju så länge kvar att planera innan det är dags och hinner väl gå på någon annan träff.

    Det blir ju tråkigt om alla inte kommer på samma träff, men alla har ju verkar ju hursomhelst inte ha möjlighet att komma vilken tid som än bestäms. Är det inte det bästa sättet för att alla ska få chansen att kunna komma? Eller är det dåligt att ha två träffar?

  • Bröllopsälskaren

    Onsdag kväll och torsdag em/kväll funkar för min del men tyvärr inte fredag för då jobbar jag 8-17. Hoppas vi får till en tid för det vore så roligt att träffas nu när det börjar närma sig för vissa av oss!

  • Callimillae

    Tycker också att det vore jätte kul att få träffas! =)

  • hipsterlillamy

    Ahhhh hur ska vi nu göra. Vi kanske får köra på två träffar!!!
    Vilka kan träffas på torsdag klockan 15 då????

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3