• Hetta

    Träff i Umeå tråd nr 3

    Startar en ny tråd för Umetjejer!

    l i s a:
    Jag antar att du är så glad att du känner för att tacka?
    Vi flyttar till Umeå för att jag har fått en doktorandtjänst där. Känns jättekul men smatidigt lite läskigt. Vänner o släkt trodde ju att vi skulle flytta mer söderut snart (jag kommer från Skåne, min blivande från Blekinge)!

  • Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3
  • Moulin

    Och här kommer frågan som tar priset i dumhet, eller åtminstone i fånighet: vad gör ni på era träffar egentligen? Snackar bröllop eller strunt eller både och? Hur många träffar har ni haft? Jag måste ju veta om jag vågar mig dit eller inte (såvida jag inte jobbar då). En måndag, right?

  • Moulin

    VARFÖR blir alla mina parantestecken flirtande smileys? Ja, ni kan ju lära er att = slut parantes då jag skriver!

  • hipsterlillamy

    Ja du Moulin. Vi snackar mest bröllopsplanering på dessa träffar.
    Men lite strunt hinns nog me oxå.
    Tror det har varit tre träffar om jag minns rätt.
    Själv har jag bara varit på en tyvärr.
    Men det var himla trevligt.
    Så självklart ska du våga komma!!
    :)

  • Callimillae

    Det låter betryggande hipsterlillamy, jag har ju inte heller varit på nån träff förr så det blir spännande, om vi får till det förstås. :)

  • Bröllopsälskaren

    Jobbar till kl 17 den 29/6 så tyvärr. Typiskt när jag är ledig den 30:e!

  • hipsterlillamy

    Verkar vara dålig fart på denna tråden!!!:)
    Synd att du slutar så sent Bröllopsälskaren....
    Hur har alla andra det då???
    Kanske skulle flytta det till torsdag då?? I sånt fall 15.00?!?!??

  • Moulin

    Jag kan i alla fall inte komma på torsdag, då jobbar jag. Men jag har ändå inte så mycket att tillföra - har ju inte kommit så långt i planeringen alls ! Men jag ser att den 29:e är en onsdag. Jag som trodde att det var en måndag. Så jag kan inte hur som helst. Men det går väl fler tåg!
    Jäklar, vilken härlig dag det har varit måste jag bara få tillägga!

  • Wih

    För mig går det lika bra på torsdag som på onsdag, så kan Bröllopsälskaren ocskå vara med.

    Ni andra?

  • Hetta

    Jag jobbar hela sommaren (förutom runt bröllopsdagen då) så jag kan inte så tidigt, men jag kan ju sluta lite tidigare den dagen ni föreslår (onsdagen eller tors). Jag kan nog komma runt 16-tiden. Var blir det?

  • Lenchen

    Jag kan hela dagarna fran och med onsdagen. Ar ju hemma pa semester. Det enda jag maste gora ar sy min brudklanning. Men det kan jag ju gora nar som helst.

    Hur brukar ni kanna igen varandra? Kanns ju lite pinsamt att ga och fraga alla grupper om de rakar vara fran BT... Traffas ni typ utanfor ingangen eller nat?

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3