• Hetta

    Träff i Umeå tråd nr 3

    Startar en ny tråd för Umetjejer!

    l i s a:
    Jag antar att du är så glad att du känner för att tacka?
    Vi flyttar till Umeå för att jag har fått en doktorandtjänst där. Känns jättekul men smatidigt lite läskigt. Vänner o släkt trodde ju att vi skulle flytta mer söderut snart (jag kommer från Skåne, min blivande från Blekinge)!

  • Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3
  • hipsterlillamy

    Ahhhh jag är lessen att jag inte dölk upp igår. Hade velat vara med.
    Blev beordrad till ett möte med chefen angående jobbet och det drog ut på tiden!!!!
    Attans.
    Men vi får väl ta det fler gånger va??

    Wih: Läser att inbjudningarna är utskickade nu!!! Spännande.
    Vad blev det för reaktioner?????

  • Cinnamon

    Jag kom till Station kring halv fyra och sprang runt ett varv, men såg inga bekanta ansikten...

  • Juli 2005!

    Wih! Vad roligt att de ringde, spännande att få höra reaktionerna, bara positiva hoppas jag! Var de överraskade eller hade de gissat att det var på G? Har ni skickat resten av inbjudningarna nu då?

  • Wih

    Ja Magnus föräldrar var överraskade och glada (inga tårar dock ;) ), mina ringde inte förrän idag fastän de fått den igår!! Imorgon ska de andra inbjudningarna komma fram, så det blir väl mer telefonterror under helgen... :)

    Cinnamon: Träffen var ju kl 16, så det var nog inte så konstigt att du inte såg några bekanta ansikten vid halv...

  • Hetta

    Hej på er!
    Ja, nu har vi bott i Umeå i två veckor. Det känns riktigt bra! Fin stad, bra jobb, fin lägenhet. Hoppas bara på att sommaren ska komma igång nu så vi får en fin midsommar.

    Hur går det för er andra med planeringen? Kanske vi skulle ha en träff snart?
    MVH/ Hetta

  • hipsterlillamy

    Kul att ni trivs i Umeå!! Det är ju en underbar stad.
    Vill oxå att sommaren ska ta fart, trodde nästan att den skulle göra det efter igår och i morse vaknade man till detta?!?!
    Mulet åter igen!!

    Planeringen går bra, ligger lite lågt nu, den tar väl snart vid igen ju närmare vi kommer.
    Ska ut och köpa underkläderna snart tänkte jag. Sen ska löshåret beställas men allt annat är klart!!

    Jag röstar oxå för en träff. Bara det passar så!! Snart går väl alla på semester så det borde ju va bra innan.

    hur går det för er planering då? När ska ni gifta er Hetta?

  • Wih

    Jag är också på för en ny träff! Bestäm en tid så kan jag förmodligen, för jag har nämligen (ofrivilligt) sommarlov just nu...

  • Moulin

    Hallå allihop! Har, just idag, fixat medlemskap och hela den biten här, och titta vad man hittar, en Umeåtråd! Inte illa. Får man vara med och byta lite idéer och få hjälp och råd av er som jag gissar har börjat komma in i gemet? Själv har jag nästan nybörjat planera (bröllopet är nästa sommar) och vet för det mesta ingenting om nånting!

  • Wih

    Moulin

    Du är sååå välkommen! Vi (antar att jag kan tala för oss alla) delar gärna med oss av våra erfarenheter hittills!

    Så... när tycker ni att nästa träff skulle vara lämplig?

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3