• Hetta

    Träff i Umeå tråd nr 3

    Startar en ny tråd för Umetjejer!

    l i s a:
    Jag antar att du är så glad att du känner för att tacka?
    Vi flyttar till Umeå för att jag har fått en doktorandtjänst där. Känns jättekul men smatidigt lite läskigt. Vänner o släkt trodde ju att vi skulle flytta mer söderut snart (jag kommer från Skåne, min blivande från Blekinge)!

  • Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3
  • Aprilia

    Hej umetjejer!

    Jag bor inte i umeå, men har anknytning dit och dessutom ska vi gifta oss där nästa år i januari!
    Har än så länge bara bokat kyrka och festlokal och nu funderar jag på det här med frisör och fotograf. Har inte jättkoll på utbudet och undrar nu hur långt innan man egentligen behöver boka detta? Vi gifter oss lördagen i trettonhelgen (fredagen är röd dag). Tror ni jag måste boka snart eller kan vi avvakta lite??

  • hipsterlillamy

    Jag skulle nog höra mig för om fotograf och frisör.
    Fotograf brukar bokas upp ett år innan.
    Det finns ju Sandro och FotaFolk, de är ju de största här i stan. Jag vet att det finns privata fotografer oxå, har hört om några här på BT.

  • aug2005

    Aprilia:
    Håller med Hipsterlillamy. Kanske bäst att kolla upp det.

  • Wih

    Är alla med nu på onsdag? Kom igen nu tjejer, inga urbackningar!

  • Cinnamon

    Jag är på universitetet till klockan 15, men jag kommer ner direkt när jag är klar. Ska jag ta med mig nånting?

  • aug2005

    Har lite problem med barnvakt...Håll tummarna på att det ordnar sig. Har inte varit på ng Bt träff tidigare- skulle ju vara så kul

  • Wih

    Cinnamon

    Ja om du har bilder från bröllopet skulle ju det vara jättekul att se några! Hade ni något sånghäfte som man kan få inspiration ifrån? ;)

  • hipsterlillamy

    Vi kanska kan skjuta på träffen till 16????????
    Vad säger alla om det?

  • aug2005

    Tyvärr så ser det inte så ljust ut för min del...barnvaktsproblem... Men jag vet ju vart ni är om jag skulle kunna "komma lös"

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3