• c.son
    Äldre 5 Apr 12:49
    26696 visningar
    5 svar
    5
    26696

    Armsvett

    Vad gör man åt hemsk armsvett!!??? Jag behöver bra tips (inte absolut torr eller aluminiumklorid). En vanlig antiperspirant/deo hjälper i stort sett ingenting på mig känns det som. Och en sån här dag....!!!...
    Någon som testat deo från Cosmetiqann?

  • Svar på tråden Armsvett
  • Magga
    Äldre 5 Apr 13:19
    #0

    Har du provat Body Power från Estee Lauder? Funkar kalas för mig i alla fall!

  • krammi­a
    Äldre 5 Apr 18:24
    #0

    mitt tips är absolut att ha på den en tunn tröja under som super upp det hela. Men nu är det kanske för varmt snart... bär då linnen! Vädrar skönt under armarna!

  • Millis Jönköp­ing
    Äldre 5 Apr 20:58
    #0

    Måste bara fråga, har du testat absolut torr?, fungerar det inte på dig?

  • Pixie
    Äldre 5 Apr 21:14
    #0

    Hej!
    vet hur jobbigt det är, jag är också en "svettare"... Ett tips är att byta deo då och då eftersom det verkar som om kroppen liksom "vänjer sig" vid en deosort efter ett tag. Låter lite knäppt, men så är det för mig i allafall... Jag har hittat en deo som funkar jättebra för mig i allafall. Det är Biotherms deo. Vit med typ mintgrön kork. Finns som roll-on och stick. Lite dyr kanske, men jag tycker att det är värt varenda krona. Dessutom tycker jag att den luktar väldigt fräscht! Hoppas att du hittar en sort som funkar för dig! Lycka till!

  • Äldre 5 Jul 17:15
    #5

    Testa den nya typen av T-shirt som finns som tar upp svetten och gör så lukten försvinner. Det är det enda som fungerar för mig och jag har testat ALLT kan jag nog lugn påstå. Låt inte armsvetten förstöra för dig.

Svar på tråden Armsvett