• marfa

    Sista träffen innan våra bröllop!

    Hej!
    Planering inför sista träffen innan
    VI GIFTER OSS!! :)
    Jag kan söndagen den 8/5. Hur ser det ut för er då?
    Ha det toppen,
    Marfa

  • Svar på tråden Sista träffen innan våra bröllop!
  • na76

    Hej alla

    Jag kommer också på söndag. Har inga allergier. Är det något särskilt någon vill att jag tar med? Det mesta har ni ju sett vid det här laget. Det är om du indianflickan är intresserad av något speciellt? Tar i alla fall med mig det lilla hemliga som ska vara under.

  • marfa

    Jag har inga allergier.
    Ska bli kul att träffa er igen.
    /Marfa

  • delphi

    Om jag kommer..lite osäkert beroende på när jag kan åka från sthlm. Har tappat ditt nummer Callice.. kan du sms ditt så ringer jag om jag är i abtågande. Fö är det bara nötter..jag är allergisk mot.
    Njut i vårsolen alla ni har passat på att skaffa mig fräknar och blondare kalufs..

  • brud i sina bästa år

    Hej, skiner solen på er? Ville bara säga att jag kommer imorgon. Jag är inte allergisk, men konsumerar inte så mycke fikabröd. Ska bli kul att se er och höra och se framstegen. Något särskillt man ska ta med?...

    Ha de bra!

  • Fru Calice

    brud i sina bästa år
    Kul att du kommer! Ta med det som är nytt för oss om du har hunnit fixa nåt sånt vill säga.

    Ingen verkar vara så jättekakmonstrig så jag tror jag bakar brownies o bjuder på bara det, det räcker väl med en kaka tänker jag.

    Ses imorrn!
    Kram

    Calice

  • brud i sina bästa år

    Tack för din gästfrihet Calice och för en trevlig träff! Alltid lika kul att ses och prata med likasinnade.

    Lycka till Sandella, du som är först ut! Ses om inte förr i höst när vi alla är fruar!

  • Fru Calice

    Tack Brud i sina bästa år. Det var jättetrevligt att ha er här! Känns alltid som det är för korta träffar, men man det är nog klokt att ge upp innan samtalsämnet är helt urmjölkat!

    indianflickan
    jättetrevligt att ses! hoppas du följer med även nästa gång!

    sandella
    jättelycka till! Hoppas möhippa och bröllop blir allt det du tänkt dig o lite till!

    Kram på er alla!

  • sandella

    Jaa, tack Calice för inbjudan hem till Dig och för gott fika

    och tack för stödet tjejer - när det gäller mina kommande nervösa och pirriga veckor fram till bröllopet!

    /Sandella

  • marfa

    Tack Calice!
    Jättetrevligt som vanligt.
    Håller med om att man kan prata hur länge som helst.
    Lycka till alla ni som är först ute.
    Kramizar
    Marfa

  • indianflickan

    Tack för en mycket trevlig träff i söndags!! Synd bara att jag var tvungen att gå mitt i.

    Kul att höra era ideér, se era hemliga underkläder och se era superfina inbjudningar/vigselprogram! Man kan väl lugnt påstå att jag ligger lite efter..

    TACK!

Svar på tråden Sista träffen innan våra bröllop!