• lillamejj

cambridge, fråga!!

hej alla.

jag ska börja på cambridgekuren i början av veckan. ska få det antingen imorgon eller på tisdag. så då börjar jag.

men jag vill hålla på med den 3 veckor eller mer!

men jag fyller år om 2 veckor. så då vill jag äta god mat & festa!
    så min fråga är.

Kan man börja på kuren nu & sen ta paus på min födelsedag & sen BÖRJA IGEN?????

tacksam för svar!! :)

• Svar på tråden cambridge, fråga!!
  • ia´s

Well..kan kan man...men om det är lönt...de e frågan...
    jag hade väntat till efter festen å dyl...
    dvs börjat om 3 veckor istället....

• lillamejj

jo det tänker jag också.
    men jag vill gå ner nåt kg till födelsedagen :P..
    men om jag börjar innan & går ner några kg. & sen tar paus under festen & det.
    kommer jag gå upp kg igen då??

• Sussili

Jag körde med Cambridge för några år sedan (har dock gått upp igen efter det) och då sa konuslenten som jag köpte mina påsar av att om man någon gång skulle gå bort så skulle man äta en påse innan. Då får man i sig alla näringsämnen som finns i påsen samt att man kanske inte äter så mycket sen. Vill även tillägga att jag gillade chokladsmaken, MEN jag blev jätteförstoppad när jag bara körde med den. Drick mycket vatten och se till att du går på toaletten ordentligt så slipper du förstoppningen. det var det värsta jag varit med om, efter det så slutade jag med chokladsmak, det finns ju massor av andra goda smaker...

• lillamejj

okej! tack så mycket :)

men jag tror jag börjar efter jag fyllt år!
    men det är jobbigt & vänta :P

• Gloriousgirl

För min del så hade en fest eller bjudning av något slag inte hindrat mig. Jag hade ätit mina påsar ändå. Det handlar om att lära sig säga nej mentalt och att inte tumma på massa regler man har. Vissa verkar fuska lite då och då och tycker det är helt okej, det avgör man ju själv, men frågan är om man inte borde använda sig av en annan metod om man bara inte kan klara sig utan godsaker en tid i livet.

Jag har gått på middagar hit och dit, företagsfester osv och jag äter alltid mina påsar...visst kommenterar folk men det är okej. Jag vet att det är värt det i slutänden.

Svar på tråden cambridge, fråga!!