• 27aug

Transport från kyrkan?

Halloj brudar!

Finns det ngn som har några tips om transport från kyrkan för mig + m2b? Någon som har kontakter? gärna privat. De hemsidor jag tittat på verkar dyyyrt. Vill gärna ha veteranbil eller limo( äkta, inte förlängd volvo) helst inte "raggarbil".
    Har bett svärfar titta runt men han är lite som min sambo, "-vaddå, det fixar vi väl veckan innan." Jag vill gärna ha det här fixat igår , så nu ber jag er om hjälp.
    Någon som vet något?

P.s sträckan mellan kyrkan och festlokalen är ca 3 mil och vi vill helst inte betala mer än 1000:-.

Ha det bra!

• Svar på tråden Transport från kyrkan?
  • S.N

In me en annons i tidningen. finns många privata som ställer upp för en peng

Så det är bara att välja bland bilmodellerna sen, blir billigare oxå, ett företag måste ju betala skatt, moms osv..

Lycka till!

• S.N

För 1000 spänn skulle jag ställa upp om jag hade nån häftig bil tyvärr har jag sålt den

• Princessdiamond

vi kan köra er i vår peugeot 206 GTI ;)

förlåt.. kunde inte låta bli..

• 27aug

Asgarv! Tack för ett skönt skratt som förhöjde min dag här på jobbet.
    Har funderat på annons faktiskt men nu har det löst sig tror jag. Min svärfars kusin kunde hjälpa oss, iof en "raggarbil" men gratis är helt ok...

• Princessdiamond

kul att man kunde göra någon glad :)
    budet står kvar.. men du får betala dyrt ;)

åhh, jag skulle vilja åka raggarbil!!
    men har inte råd..
    suck

• Titrania

Heh...vi ska åka skrutt-saab. =)

• Princessdiamond

Titrania:

tänker du som jag? första reaktionen?
    ;)

• Cissi_73

27Aug

Hej på dig Så det är här du håller till . Hörde inget mera av dig :)
    Det var jag som var Bittes dotter :)

• Manly

Känner till en herre som just blivit pensionär och gärna kör sin Jaguar för 1500kr. Hans sons nummer är 073/7651390

• 27aug

Cissi_73,

jag tappade bort vart jag hade frågat dig. Bra att du hittade mig .

Hälsa så mycket till Bitte från Åsa som brukade jobba på Bingon. Svennes dotter.
    Jag gillade att jobba med henne.

• Cissi_73

27aug

Ja det ska jag göra :)

Har du mailadress som jag kan få . skulle vara kul å få prata mera med dig :)

Svar på tråden Transport från kyrkan?