Transporthjälp!
Hej!
Behöver tips på billiga transportmedel mellan kyrka och festlokal i Helsingborg.
Öppen för alla förslag!!
Hej!
Behöver tips på billiga transportmedel mellan kyrka och festlokal i Helsingborg.
Öppen för alla förslag!!
Jag vill gärna också ha hjälp med detta....tipsa mig på igiveup_17@hotmail.com
TACK!
Kolla om det är någon släkting eller vän som har en veteranbil eller en sportbil som ni kan låna.
Hej på er!
Det finns en firma i skåne som heter bilförmedlingen och ligger i Löddeköpinge.
Har fina bilar till hyfsade priser.
sök på bilförmedlingen
Lycka till!!
www.bfm.nu/brolop.htm är till dom i Lödde
Det finns ju Limosineservice men hon var allt annat än trevlig när jag ringde henne i fredags. En riktig Surtant!
Håller med om tanten på Limousineservice eller vad de heter. Inget kul att prata med henne alls...och dyra var de oxå jämfört med vad limousiner kostar i andra städer.
Blev inte heller så välbemött hos limousineservice häromdagen när jag ringde... "Du är inte precis ute i god tid" var det första hon sa... Nähä, det var jag kanske inte, men vi ska trots allt inte gifta oss förrän om över tre månader, och man har liksom haft annat att fixa...
Nåja, lyckades boka där i alla fall... Kostade 1800:- för en timme, plats för 8 pers i bilen... Vet eg inte om det är dyrt, men, men.. Antar att man har en lite annorlunda syn på pengar i bröllopssammanhang...
Där ser man hur olika det kan vara, själv blev jag väl bemött hos limousineservice. Visst hon lät lite stressad men hon var tillmötesgående. Jag ringde precis efter att jag hade sett en annons i HD och jag förstod att det var fler än jag som hade sett den ;)
ok, vill inte rekomendera limousineservice längre. Visst limousinen var väldigt fin men de verklar inte planera sina körningar så bra. Vi höll på att bli avsläppta innan gästerna hade anlänt till festlokalen pga att de hade planerat in en anna körning för tätt in på vår. Dåligt tycker jag.
åk häst och vagn det är en upplevelse som man sent glömmer kolla med www.astorprf.nu där finns det många kuskar som säkert kör bröllops körningar
Till RYSTALL...
du sa att limousine service var allt annat än trevliga. Du jasg trodde bara att det var oss....men då vet man.
Riktigt snorkig, där valde vi bort dem.
Skaffa ett annat arbete. Fel med ett service yrke o det humöret hiihih
Har ni hittat ngn annan eller ni väljer dem ändå?