• Maya K

Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?

Hej alla ni som går i giftastankar.
    Då jag ÄNTLIGEN kunnat "diskutera" om giftermål med min fästman (vi kom fram till att vi ska gifta oss någongång på sensommaren 2006) startar jag en ny tråd här för er som ska gifta er någon gång på sensommaren 2006. Hoppas att vi kan utbyta idéer och tankar kring allt som har med bröllop att göra.

Min bakgrund: Friade till min fästman i februari 2004 på skottdagen. Då funderade vi på att gifta oss nu under sommaren 2005 men det blev inte som planerat då jag har haft plugget att tänka på och nu planerar vi att köpa en villa efter att jag tagit min examen och fått ett jobb. Idag bestämde vi oss dock för att vi ska gifta oss på sensommaren 2006 =)

Skriv gärna lite om er själva och hur "friandet" gick till, så att man lär "känna" folket på tråden bättre =)

• Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?
  • madelyn

Hur går det med pluggandet då?
    SJälv är jag urless på jobbet så nu hänger jag här mest hela tiden

• Maya K

jag har en tenta om två veckor i arbetsrätt och det går trögt att plugga till det.. jag vet inte hur det ska gå.. har tappat musten ur kroppen efter att jag skrivit klart mitt x-jobb.. den ska jag redovisa nästa vecka på torsdag.. det är väll våren som gör att man blir så less på att hålla på.. jag kan fortfarande inte förstå att jag pluggat i 3 år.. trodde att gymnasiet räckte för mig men tydligen inte...

• madelyn

Vad duktig du e! Jag önskar att jag visste vad jag ville plugga. Men så länge jag inte har en aning jobbar jag vidare..

• Maya K

madelyn:

ja det får man göra... nu måste jag plugga då min kompis är påväg hit.. åhh.. .att alla alltid ska förstöra min plugg dag ;)

• Maya K

japp det får vi göra... :)

• madelyn

Jag har joinat din andra tråd nu MayaK!

• Maya K

varför på detta sättet??

• Maya K

Hihiii... å var det dags.. tog 500

Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?