• monki

    Hallå Halmstad tjejer

    Hur blir det med vår träff?

    Ingen som är intresserad längre, tycker att de skulle vara kul att träffas nu när det börjar närma sig.
    Hur går det för er andra, har ni fått ihop allting?. Själv börjar det mesta falla på plats.

    Hör av er så kan vi väll bestämma något.

  • Svar på tråden Hallå Halmstad tjejer
  • Poppinella

    Längesen tråden skapades, men jag svarar ändå.
    Några fler från Halmstad här?
    Själv är jag ny här och är som många andra ute i god tid. För vår del är det inte dags förrän i september 2006.
    Berätta gärna om vart ni ska vara och när det ska ske etc!

  • J.M

    För oss är det dags 27 augusti i S:t olofs kapell... Herregud vad tiden går fort.

  • Poppinella

    27? Ja, men då närmar det sig snabbt för er ju!
    Har planeringen varit jobbig eller bara kul? Var ni ute i god tid? Några motgångar? Vart ska ni ha festen? Massa frågor, jag vet, men det är kul att höra om andra. Vi har ju inte kommit så mycket längre än att bestämma datum och att vi vill vara här i Halmstad trots att ingen kommer härifrån egentligen. Dock är vi bosatta här sen ett och ett halvt år tillbaka. Jag har börjat kolla på lokal en del, men sambon är i Malmö några dagar nu så det är roligare att kolla sen när han kommer hem.

  • J.M

    Planeringen har endast varit rolig. Fördelen är att man har haft ett år på sig så man har inte behövs att stressa utan man kan gå och titta och jämföra priser i lugn och ro.
    Vi ska ha festen i Tönnersjö bygdegård, det ligger ju en bit från Tylösand men många bor åt det hållet så vi tyckte det var smidigare.
    Den enda motgången hitills har varit vissa delade meningar med den blivande men det har löst sig på vägen. Man kan ju inte tycka likt i allt. Nu också när det börjar närma sig så har mor börjat lägga sig i mer och mer. Detta har inte varit ett problem innan men börjar bli lite jobbigt.
    Det är jättebra att ni är ute i god tid, planeringen är superkul att pyssla med.

  • augustibrud 2005

    Det börjar närma sig för oss med nu, vi gifter oss den 6 augusti, det börjar verkligen att närma sig nu, det är så kul men nu börjar man allt bli lite smånervös. Har en del kvar att göra men planerna är i stort sett färdiga, ska träffa prästen imorrnn.....Det är jättebra att börja planera i tid! Vi har också planerat i ett år så nu känns det att man har koll på allt bara en del pyssel kvar, som festprogram, rispåsar (är redan påbörjade) och placering mm. Lycka till med planeringen ni andra med!

  • anna_80

    23 juli för år del! Eftersom vi pluggar i Umeå planerar vi på distans! Ska bli härligt att komma hem till Halmstad och få lite gjort i helgen! Även vi gifter oss i St olof men ska ha festen på Tylebäck.

Svar på tråden Hallå Halmstad tjejer