• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!
  • Brud aug 2005

    Dominique,
    kan du lämna din mailadress så vi kan kontakta dig om vart vi ska träffas :)

  • stråla

    Hej alla glada, längtar tills i morgon.
    Jag ska iväg och hämta min klänning i em, är riktigt nervös.

  • Brud aug 2005

    Oh, vad spännande...kan du ta kort på den och ta med till träffen??? Det är ju lite bökigt att ta med klänningen :)

  • feb.brud

    skulle oxå vilja hänga med på en träff. kul att träffas och framförallt utbyta ideer

  • agnelia

    Hej o välkommen hit feb.brud!

    Kul med en till vinterbrud!
    När ska du gifta dig?

    Jag ska gifta mig den 5/2 2006.

    Det är en träff inplanerad till imorgon, något datum till nästa träff är inte planerat.
    Om du inte kan i morgon, så håll utkik här i tråden efter kommande träffar/datum.
    Kan du imorgon, så skriv din mailadress här så kan Brud aug 2005 kontakta dig med adress och annan info m träffen imorgon.

  • agnelia

    *gääääsp*
    God morgon blivande brudar!

    Jagg har inte sovit gott. Får nog ta en liten sovstund på förmiddagen.
    Måste pyssla klart ett babykort också.
    Hade funderat hinna med en sväng på stan också men det får jag se om jag hinner...

    Ha en trevlig torsdag!

    Några av oss syns ikväll.

  • Brud aug 2005

    Godmorgon!
    Ja, idag är det dags :) Ser fram emot en träff....det var ju ett tag sedan!!!

    Ha en fortsatt trevlig dag så ses några avoss ikväll!

  • feb.brud

    agnelia:
    Vi ska gifta oss den 25/2 i Romfartunakyrka. Vi ville helst ha bröllopet på vintern.
    Tyvärr kan jag inte följa med idag. Ska träffa min tärna för lite planering
    ska kolla era gamla inlägg så jag inte frågar saker ni redan pratat om

  • Elfva

    Hejsan

    Tittar in här lite snabbt. Allt är bra med mig, men det är fullt upp nu när man har en bebis, man kan inte längre själv styra över sin dag... Nå väl, hoppas det är bra med er andra, själv börjar jag bli lite stressad över planeringen. Har ingen klänning ännu?!! Ska försöka komma iväg nästa vecka och leta klänning här i stan... Om det är någon som vill hänga på så får ni gärna göra det, men de flesta har väl redan sina klänningar klara.

    Näe nu hojtar dottern min till, hon är nog hungrig igen. Ha det bra tjejer. Hoppas jag kan få möjlighet att hänga på en träff snart, var såååå länge sen vi sågs sist.

  • stråla

    Tack för en trevlig BT-träff igår,hade kul som vanligt

  • Brud aug 2005

    Elfva,
    kul att höra ifrån dig...förstår att det är mycket att göra med både bebis och bröllopsplanering...
    Lycka till med klänningsletandet :)

  • agnelia

    Hej Elfva!
    Kul att höra ifrån dig!
    Hoppas allt är bra med din lilla familj!
    Hoppas vi ses på en träff framöver!

    feb.brud,
    oj, det blir många inlägg att läsa igenom! *s* Fråga på du bara, har inget emot att upprepa mig!

    stråla,
    tack själv! Jättetrevlig kväll! Fortfarande så impad av er graverad champagneflaska!

  • agnelia

    Denna tråd är redo att pensioneras när som helst, så här är länken till den nya tråden (nr 5!?!)

    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html

    Lite kuriosa....

    Igår så fyllde vår första BTträff-tråd ett år!!
    Elfva (tack!) startade upp den första tråden 2004-06-05.

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!