• princess to be

Bröllop 20/8

Hej i bröllopsrymden. Nån mer som gifter sig den 20 augusti? Skulle va kul o höra hur långt ni kommit i er planering och så.

/*lycklig*

• Svar på tråden Bröllop 20/8
  • Essi

Gifter mig också den 20/8 :)
    Vi har bokat kyrka, boende och mat. Sen har jag kollat lite på ringar och klänning men inte bestämt mig än... det är ju så otroligt många val man måste göra. Blir matt bara jag tänker på det... Fast det är ju angenäma val :)

Hur långt har ni kommit?

• princess to be

Hehe..Ja, visst är det angenäma val. Men det är ju så svårt ändå. Här har man fantiserat om bröllop i många år, men när det väl kommer till kritan så är det ju bara så svårt att bestämma sig för hur man vill ha allt.
    Vi har bokat kyrka, festlokal, fotograf och sådär och håller för fullt på med att få ut inbjudningarna. Tänkte vi skulle va ute i tid...många har väl sin semester i augusti...

Var gifter ni er och vart ska ni ha festen?

• princess to be

En fråga till...har ni beställt catering och i så fall var? Jag tycker det är så svårt att veta hur man ska göra det där...

• Essi

Vi ska åka bort och gifta oss, tar bara med närmaste familjen och några vänner (totalt ca 20 st). Vi ska äta på en restaurang eftersom vi inte känner vad som finns i området. Just nu håller jag på att studera menyförslagen... Jag tyckte att det skulle vara enkla val, men men...

Ska ni ha ett stort bröllop?

• MJB

Hej vi med!!
    Det blir ett lagom bröllop för vår del, bokat kyrka festlokal, fixat klänning och inbjudningskort men jag har lite kvar att göra

• gladhannapanna

Vi också! Finns fler trådar om just denna dag. Vi har bokat kyrka, präst, solister, toastmaster, värdpar, lokal, catering och fotograf. INbjudningarna ligger och väntar på att skickas iväg. Hans kläder är klara, min klänning ska sys av en väninna. Bara resten kvar... Man tycker att man kommit långt, men det dyker upp nya saker hela tiden. Men det är ju ett kärt besvär!!!

Svar på tråden Bröllop 20/8