• Bebbsen05

Någon som ska gifta sig i slutet av juli eller däromkring?

Själv ska jag gifta mig med världens mest underbara den 30 juli!
    Är kara med ganska mycket eftersom vi hela tiden fått ligga "steget före" då vår lilla kommer om ca 1 månad!

Hur långt har ni kommit?
    När skickar ni ut inbjudningarna?

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig i slutet av juli eller däromkring?
  • Mattias blomma

Hej på er "Brudar"!

Jag gifter mig den 30/7!! Jag är så lycklig för ääääntligen har vi skickat ut inbjudnignarna så jag slipper gå och tänka på att hålla tyst! Så skönt!!

• anna_80

Vi också den 23/7. Ska dela/skicka ut inbjudningar denna vecka. Har man många resande gäster gäller det ju att de ska hinna boka boende med.

• kotten_79

Bebbsen05 & Mattias blomma

Vi gifter oss på samma datum ser jag *ler*
    Vad kul att vi är flera stycken.. hur långt är ni i planeringen

• Bebbsen05

Vad många som verkar ha skickat ut dem redan!
    Själv ska jag bara köpa något att fästa våra transparanta papper i och köpa kuvert så ligger de på lådan sen!

Är ni klara med kläder och så?

• tbmh

jag har beställt två klänningar från USA som kommer om nån vecka... förhoppningsvis passar nån av dem :)

Min M2b:s kläder hänger i garderoben... fick hans kravatt på posten idag.... köpt från england.

• Bebbsen05

tbmh
    Så du körde på 2 direkt?? ;)
    Jag har oxå köpt min, men det gjorde jag i dec då vi bestämde att köpa den tisigt då jag just nu är höggravid!

• kotten_79

Jag är nästan eller klar.. Ska få min klänning uppsydd, men de kommer inte bli förän den 1 juli.. Hon kommer att sy den tills den är klar.. kan medela att även jag skickat ut mina inbjudningar.. Gjorde det för över 2 veckor sen..

• Dammag

Halloj brudar!

Vi planerar att gifta oss 6 augusti och pga. långväga gäster kommer vi skicka ut inbjudningar redan i slutet av april där svar anhålles i slutet av juni. Gifter man sig i semestertider känns det säkrast att vara ute i god tid och ge vänner och bekanta en chans att ändra datum på sina resor Nä, skämt åsido, det kan vara skönt både för oss och gästerna att veta vad som vankas i god tid innan bröllopet.

Kram på er!

• heas

hej vi gifter oss 30 juli i skellefteå
    hur går planeringen för er då

• FinFin

Vi gifter oss oxå den 30:e juli . Vi skickade våra inbjudningar mycket tidigare än de flesta verkar göra, eftersom det skulle bli en överraskning för så många som möjligt(!) & för att vi har en del långväga gäster. Har bokat det mesta nu...men har inte riktigt bestämt musik än. Underkläder, skor, blomsorter mm är oxå kvar...& en hel del annat så klart

• heas

hej vi gifter oss den 30 juli i skellefteå nu börjar det pirra

Svar på tråden Någon som ska gifta sig i slutet av juli eller däromkring?