• Anna-Maja

Något som testat Naturdiets nya smak?

Jag brukar dricka diverse olika "energi"-drycker som mellanmål eller middag ibland, före eller efter träning när jag har ont om tid. Men det börjar bli dåligt med variation.

Någon som testat Naturdiets nya smak caffelatte (i pulverform). Vill inte köpa en hel förpackning om den smakar blä.

• Svar på tråden Något som testat Naturdiets nya smak?
  • Marre&Feffs

Jag har smakat den i den färdiga drickan, men den är inte lika god som chokladen som smakar mumsigt..

• Anna-Maja

Ja chokladen och jordgubben är supergoda i färdig dryck, men i pulverform tycker jag inte om dem tyvärr.

• Cybermamman

Någon som har åsikt om skillnader mellan tex Nutrilett, Naturdiet, Cambridge och Herbalife eller någon annan sån typ av viktreduceringspulver? Kostnad? Äcklighetsgrad osv...Personligen tycker jag att det är lite sågspånskänsla över Nutri .

• Cybermamman

Hm, kanske skulle ha gjort en ny tråd förstås, förlåt att jag snodde din, jag gör en ny...

• Marre&Feffs

Jag äter nu Cambridge och tycker de flesta smaker där är jätte goda. Nutrilette gillar jag inte alls och naturdiet gillar jag i drickformen med choklad.

• MarLau

Har bara provat Naturdiets färdiga drycker och jag formligen älskar chokladen och caffelatten. Jordgubben är helt OK. Ska testa vanilj också tror jag. Tänkte köpa pulver och blanda själv (billigare) men efter att ha läst era inlägg tror jag att jag avstår. Hur kan det skilja så i smak? Jag trodde i min enfald att det skulle smaka likadant.

• Anna-Maja

De färdiga dryckerna är baserade på mjölkprotein och pulvret är baserat på sojaprotein. Därav skillnaden i smak.

• MarLau

Tack för att jag fick veta det innan jag köpte på mig en massa pulver! Nu fortsätter jag med de färdiga dryckerna i stället. Det måste ju vara gott också :)

• beekeeper

Anna-Maja: Jag har testat det idag och jag tycker den smakar nästan precis som chokladpulvret. Känner ingen större skillnad, så om du inte gillar chokladen gillar du nog inte den här!

Önskar också att pulvret var lika gott som den färdiga drycken..

• kotten_79

Tycker att alla deras drycker som är i pulverform som ska blandas själv smakar rent h-vete.. Är som att dricka grus, får verkligen kväljningar

Svar på tråden Något som testat Naturdiets nya smak?