• TinyJess

Algolean??

Hej!

Jag fick ett reklamblad i brevlådan idag om nån bantningskur som heter algolean..är det någon som provat denna? Jag är ganska skeptisk eftersom det låter alldeles för bra för att vara sant..men man vet ju aldrig! Nångång måste det ju bli nåt genombrott så man fatiskt kan gå ner i vikt fort
    Såå..skriv om ni har några som helst erfarenheter av dessa piller?

Mvh/Jessica

• Svar på tråden Algolean??
  • Ellte

Glöm :D Alltså...jag har ingen erfarenhet av just piller men vet att det ännu inte finns NÅGOT piller som får dig att gå ner i vikt och hålla vikten...iallafall inget som är bra för kroppen.

• Ellte

Sök på Algolean här på BT så får du några träffar som är spännande ;)

• TinyJess

okej..sant! ville bara få det bekräftat o höra om nån kanske faktiskt hade prövat o lyckats..ska på utlandsresa snart o sen vara tärna på bröllop i sommar..såå man e ju lite sugen på o få bort fläsket fort ;-P men det e väl gamla hederliga träning o nyttigt som gäller då..=)

• Ellte

Jag går på ett ställe som heter ITrim (www.itrim.se) som är underbart bra! Jag har gått ner 16 kilo sedan i höstas varav 8 sedan nyår :) Rekommenderas varmt! :)

• TinyJess

Åh va roligt! Grattis!!! Gick in och kikade på hemsidan, men det ligger alldeles för långt bort från mig dessvärre. Men tack ändå för tipset!! Det jag tänkt satsa på är ändå herbalife, de verkar bra faktiskt..och träning förstås! =)

Svar på tråden Algolean??