• marfa

    Träff i Linköping 13/2

    Hej!
    Eftersom den gamla tråden stängdes av startar jag en ny.
    Vi har bestämt att vi ska ha en träff i Linköping på Linds den 13/2 klockan 14. Den som vill får hänga på.

    Ha det så bra, så syns vi.

    Marfa

  • Svar på tråden Träff i Linköping 13/2
  • brud i sina bästa år

    Hej marfa!

    Jag kommer om inget oförutsätt inträffar. Ska bli kul att träffa er! Hoppas få se lite inbjudningskort blandannat...Våra är på g. men inte klara.

    Vi ses!

  • Fru Calice

    Kommer vara i Smålands mörkaste skogar på söndag morgon, men har meddelat min sambo att vi måste vara hemma igen till 14. Han har lovat att jag hinner träffa er!

    Vi kommer ha skickat våra inbjudningar då, men jag ska försöka ta med mig en iaf, får göra en extra bara till er!

    Ses snart!
    Kram

    Calice

  • Fru Calice

    puffar upp tråden som en påminnelse för alla att det är nu på söndag vi ska ses!

  • delphi

    Hej! så lessen i ögat... hade varit roligt med söndag.Tyvärr är jag ovillkorligt schemalagd på min praktikplats 14-21.30...men är det någon som vill träffas vid 12 kan jag haka på ;)

    suck..
    trevlig helg tjejer

  • marfa

    Hej Hopp!
    Jag hoppas att många kan komma imorgon. Ska vi försöka göra en lista på alla som kommer, så att vi vet hur många som vi ska vänta in.
    Vi som har skrivit i den här nya tråden är:
    Marfa (jag)
    Brud i sina bästa år
    Calice
    Vilka är det mer?

    Ha det toppen så syns vi imorgon.
    Kram
    Marfa

  • na76

    Hej

    Jag kommer imorgon. Om jag fattat det rätt så var det vid Linds kafe klockan 14.00. Jag har fått inbjudningskorten nu så det tar jag med ett och visar.
    Vi syns.

  • marfa

    na76
    Kul att du kommer och bra att du tar med inbjudningskorten. Jag tar med mig min "bröllopspärm" och lite utländska bröllopstidningar om ni vill kolla lite i dom.
    /Marfa

  • marfa

    Hej!
    Uppdaterar listan igen.
    Marfa
    Brud i sina bästa år
    Calice
    na76
    Sandella

    Hur är det med:
    Lottis2
    Tessan05
    indianflickan
    T.Karlsson
    decorist
    Lottis2
    tess05

    Tänkte bara strukturera träffen lite :)

    Ha det toppen
    Marfa

  • T.Karlsson

    Jag kan inte.
    Min sambo jobbar kväll 13-22 o jag har min
    dotter på 4½ år hemma.
    Jag antar att ni inte vill ha en gnällig 4åring på halsen? :)
    Nästa gång kanske...

  • Decorist

    Hej!

    Jag ska göra mitt bästa att komma idag, det är ganska mycket snö här och om det inte blir mer snöstorm så kommer jag!

    Har gjort skisser på brudbuketter till några och ska försöka göra några till...

    Ses! Kram Caroline

  • Tessan05

    Go´morgon! Jag har ju inte träffat er tidigare, så jag vet inte vilka jag letar efter... hur ser nu ut? Själv kommer jag att ha halvlång svart kappa med liten "päls"krage. Så har jag kort röd-brunt hår. Hoppas vi hittar varandra :) /Therése

Svar på tråden Träff i Linköping 13/2