• wewe311

    ny i halmstad trakten

    Hej

    jag bor i Getinge och skulle tycka det vore jättekul om det finns några blivande brudar från Halland som skulle vilja träffas och diskutera våra planer...

    vi skulle kunna ha en tjejmiddag här hemma hos mig och både få nya vänner och nya ideer till våra bröllop...

    finns det intresse för detta?
    en fredag skulle passa mig perfekt....
    jag har gått om plats så ju fler ju roligare....
    vad sägs om den 18/2...
    Ni kan slå mig en signal på 035-54243

    men skriv även här om ni kommer så att det syns att det blir av....

    kram Veronica

  • Svar på tråden ny i halmstad trakten
  • monki

    Hej, Ja hade tyckt det var kul med en träff. Vi har faktist träffats några stycken ett par gånger inne i halmstad och pratat och fikat. Vi har pratat om att ha en ny snart och det är alltid roligt med nytt folk .
    Jag kan föresten den 18/2 men vi kanske skall träffas inne istan istället och ta en öl och prata.

  • ^mia^

    Hej..!!

    Tillhör en av de blivande brudarna som varit med att träffats tidigare och jag tyckte att det var jättekul. Jag är jättegärna med på en ny.. har bara väntat på det..!! jag trodde att jag var den enda..jag är oxå "fri" den 18/2..

  • wewe311

    vad kul...

    jag hade en liten ide om att kanske kunna prova min varmrätt med er och se vad ni tycker....

    det skulle kanske vara en kul ide....
    jag har även kompisar som brukar ha homeparty med smink och hudvård jag skulle kunna höra med henne om hon kan komma så kan vi få en provsminkning... hon är jätteduktig...

    vad tycker ni?

  • J.M.

    Ännu en brud från Halmstad som varit med på tidigare träffar.. Skulle vara jätteskoj att följa med, jobbar tyvärr helg men jag kanske kan smita ifrån.

  • ^mia^

    Jag kan inte heller komma ifrån förren lite senare på kvällen.. kan vi inte ses på stan och ta en öl eller något..??

    J.M..
    När slutar du på kvällen..??

  • monki

    En öl på stan låter helt ok för mig.
    Bestäm bara en tid som passar er,jag kan nog närsom eftersom att jag fortfarande är mammaledig och han får ta läggningen på kvällen. Lite ledigt ska man ju ha.

  • ISLA

    Jag hör också till en av de som träffats tidigare, och jag gör gärna om det . Alltid kul att utbyta ideér och få lite tips! En öl på stan låter inte helt fel, säg en datum som passar er bara.

  • wewe311

    hej

    vad kul att så många hört av sig...

    Ni får själva bestämma om ni vill gå och ta en öl eller komma hit...

    tyvärr så måste jag avstå om ni tänker gå ut och ta en öl... Men jag hoppas ni får kul....
    Jag klarar inte av att gå ut tex på puben eller krogen pga att jag har problem med mitt självförtroende... jag klarar av att träffa nytt folk och älskar det så länge jag vet vad som ska hända men så fort jag inte vet vad som väntar så mår jag dåligt låååångt innan det ska ske....

    och det utsätter jag mig inte för frivilligt....

    men jag hoppas ni får jättekul

    många kramar kontrollfreaket Veronica

  • monki

    wewe311
    De tycker ja är jätte tråkigt om du nu inte kan följa med. Kan vi inte ta en fika istället. Vad tycker ni andra?
    Bestämt någon dag och tid som passade alla eller var den 18/2 ok. Fika eller öl?

  • ^mia^

    Jag kan inte annat än att hålla med monki att det var tråkigt att du mår så. Men vad säjer du om en fika istället..??
    Jag kan ALLA dagar.. har inget inplanerat på riktigt länge..!!! SKÖNT..!!

  • ISLA

    Instämmer med Mia och Monki. Tar gärna en öl ute men fika går naturligtvis också bra. Waynes kanske?

  • monki

    Vad tycker ni om redan nästa vecka, tor- eller fredag passar mig, vid sex tiden eller ni vill senare om vi nu skulle ta en öl .

    Någon!!

  • J.M.

    Veronica ville ju inte gå ut och ta en öl.. jag tycker att hon får bestämma vad som känns bäst för henne. Det var ju ändå hon som tog initiativet denna gången til att träffas. Eller vad säger ni andra? För mig spelar det ingen roll vad vi gör, bara vi träffas och har det trevligt...

  • ^mia^

    Håller med dig J.M.. Men vad säjer du Veronica, vad känner du för en fika på stan..?? känns det ok..??

  • ^mia^

    Wewe311

    Jag undrar över hur du känner..?? har inte fått något svar på mitt förra inlägg.. Känner du för en fika på stan..?? Vi har bestämt att träffas på fredag och ta en öl. Men jag vill kolla med dig om du ville ta en fika för då gör vi självklart det istället.. det hade varit jättekul om du ville följa med.

  • wewe311

    hej

    det verkar ju som om de flesta vill gå och ta en öl.. så gör ni det, så avvaktar
    jag till en annan gång....

    hoppas ni får trevligt....

    kramar från Veronica

  • ^mia^

    men jag går gärna och tar en fika med dig och jag är övertygad om att de andra tjejerna också gör det.. nu verkar det inte bli att vi träffas på fredag eftersom ISLA jobbar men kan vi inte få ihop oss till en fika..??

  • monki

    Ja, jag tycker också att det är roligare om alla kan. Klart att vi kan ta fika istället så att du kan följa med veronica.
    När? Söndag kanske om fler är lediga då än på en vardag. Tid??

Svar på tråden ny i halmstad trakten