• Mischa

    septemberbrudar-05 i Sthlm med omnejd

    Hej!

    En helt galen ide kanske ...men skulle det inte vara kul att träffas vi som bor i Stockholm eller i närheten.Ja,vem som helst får ju komma,även de från andra delar av landet .Fika,snacka planering och ideer....Vad tycker ni?

  • Svar på tråden septemberbrudar-05 i Sthlm med omnejd
  • Mischa

    Det vore faktiskt kul.Det finns ju hur mkt som helst man skulle kunna dela med sig av...få lite tips och ideer
    Sätta sig på ett fik i stan eller nåt och ventilera lite.....

  • erre

    Jag skulle jättegärna komma. Säg tid och plats så är jag där!

  • Mischa

    Kul.....vi kan ju hålla kontakten på den här tråden,och se om det är några mer som känner för en fika och ventilera lite

  • Sep brud

    klockren idé. Jag kommer! Man får aldrig så bra ideér som när man sitter ett gäng och spånar.

  • Mischa

    Jättekul Ju fler desto roligare...och mer ideer ;-.)

    Jag ska gå på bröllopsmässan i helgen.Tänkte att jag skulle få lite ideer där.
    Någon gång i februari...när,var och hur får vi spåna vidare på...

  • Sep brud

    Vad säger ni brudar, ska vi titta på ett datum för en träff? Vad sägs om torsdag nästa vecka?

  • Mischa

    Jag vet att jag inte kan nu på torsdag
    Kan vi inte ha lite framförhållning och bestämma ett datum längre fram?

  • Sep brud

    Klart, det är bara jag som är het på gröten, det ska verkligen bli så kul att träffa andra i samma situation. Så kan du den 10/2?

  • Mischa

    Det är helt ok ...Vad är det för dag?Det är jättekul att få träffas och spåna lite.Var i Sthlm bor du "sep brud"?

  • Sep brud

    Mischa, Vi bor ut mot Värmdö vid Hasseludden. 10/2 är torsdagen efter.

  • Mischa

    Sep brud:
    Jag jobbar sent på torsdagar ..Ingen bra dag!Vad sägs om en söndag då?Då har jag inte svårt att komma ifrån.Jobbar inte helger, men det kanske du gör.

    Vad har hänt med alla andra september brudar.Är det bara vi som vill träffas över en fika?

  • Sep brud

    Helger är lite svårt för mig, det kommer att vara en BT träff den 9:e vi kanske kan ses då? Vet inte vart än...

  • Mischa

    Hej sepbrud
    Såg att det var en träff planerad i "Sthlms-tråden".Jag tyckte det hade varit roligare att bara träffa er som ska gifta er i september.Då är man liksom på samma planeringsnivå, och förhoppningsvis inte så många som på det mötet .Ibland går det inte att få ihop bara....
    /Mischa

  • Sep brud

    Mischa, du och jag kan väll ta en lunch någongång i veckan. Vart brukar du vara vid lunch?

Svar på tråden septemberbrudar-05 i Sthlm med omnejd