• ISLA

Är det inte dags för en ny BT -Träff snart?!?!

Vad säger ni Halmstadbrudar, ska vi inte ta och boka in en ny träff snart. Vi har ju pratat om det vid ett par tillfällen, men nu får vi la ändå ta tag i det?!?

Ni får jättegärna komma hit, säg bara någon dag som passar er.

• Svar på tråden Är det inte dags för en ny BT -Träff snart?!?!
  • ^mia^

oj det var ju en annan femma.. det är väl bara Helfwetet, Harrys och Bulls att välja på.. Harrys är det ju alltid så fantastiskt mycket folk och det är svårt att få bord.. stå och hänga i baren känns så där så jag röstar på Lilla H eller Bulls.. vad säjer ni andra.. jag kanke missar något ställe..

• monki

Fredag passar mig perfekt.
    Är det lättare att sitta och prata på lilla H än Bulls man vill ju inte behöva skrika. Vilken tid tycker ni, 18.30 tidigare/senare.

• ^mia^

Lilla H blir perfekt. Björn brukar vara hemma vid 18,30 så bestäm ni en tid så kommer jag så fort han kommer hem..!!

• monki

Mig spelar det ingen roll, jag kan lika väl vid 19 tiden om det passar bättre.
    Någon annan som hellre kan kl 19.00 istället för 18.30?

• ISLA

Typiskt, hade totalt missat att jag ska jobba på fredag. Om ni inte är helt inställda på fredag ,skulle vi då kunna boka en annan dag?

• ^mia^

ISLA..

Självklart bokar vi en annan dag , det blir mycket roligare om alla kan..!! säj när du INTE jobbar så kan vi väl se hur det ser ut för oss andra.. jag jobbar ju dagtid, monki är mammaledig, JM jobbar väl iofs på kvällar men vi kan ju försöka hitta en dag ni två kan så infinner vi oss.. (roligt liv man verkar ha..)

• ISLA

Det är jättesvårt att säga när jag kan, vet aldrig riktigt hur jag jobbar från vecka till vecka. Sen dessutom så är min blivande i frankfurt och jobbar från söndag denna vecka t.o.m fredag nästa vecka, sen på helgen därefter så vill jag gärna umgås med honom. Men om ni kommer med något förslag som passar er, så kan jag kolla om jag ev. kan få barnvakt till barnen.

• augustibrud2005

En till brud från Varberg här :)
    Hade varit trevligt med en träff, jag ska gifta mig den 27 augusti? När är det dags för er?

• ISLA

Augustibrud2005: Hej, ja visst hade det varit kul med en träff!! Vi ska gifta oss den 6 augusti.

Hur går det tjejer? Ska vi boka in en träff snart eller?!?

• J.M.

också giftermål 27 augusti... är det inte bättre att vi ordnar en vardagsem eller kväll? Tror det är större chans att alla kan. Är också sugen på en träff snart.

• ISLA

Nästa vecka så kan jag på tisdag, torsdag och på fredag. Vad säger ni andra??

• monki

Hej
    Torsdag eller fredag passar mig med.
    Vad tycker ni?

Svar på tråden Är det inte dags för en ny BT -Träff snart?!?!