• citronen

Viktklubben

Hejsan!

Jag skull vilja veta om det är några som varit med i Aftonbladets viktklubb, om det är bra, och hur mycket ni har gått ner, och om det är värt pengarna?
    Får man en massa krångliga recept man ska följa?

Mycket Tacksam för Svar!

• Svar på tråden Viktklubben
  • skrattmåsen

Jag har just gått med i "Viktklubben", får se om det ger resultat. Jag har en personlig tränare som inte är överens med viktväktarna, så jag bytte. Egentligen behöver jag väl inte det eftersom hon ger mig kostråd, men känner att jag behöver den där extra kicken. Det är struliga recept men goda och roliga. Det är dessutom bra att veta hur mycket kalorier det är i allt. Lycka till

• Nightingale

Kolla in tråden Medlemmar i viktklubben SE HIT

Bättre att alla skriver i en tråd!

• Mischa

Hej!
    Har precis börjat på Viktklubben för lite drygt en vecka sedan och har gått ner 1 kg redan .Jag tycker den är kanonbra,och man behöver inte följa den slaviskt.De ha egna recept som du kan följa.Du får nya varje dag.Antingen följer du dom eller så har du ändå bra koll genom att titta på hur mkt kalorier du får i dig med "kalorikollen".
    Varje dag skriver du i din "dagbok" vad du ätit och hur mkt du motionerat.
    Jag är väldigt nöjd!Det känns verkligen som att man har totalkoll nu
    Så....väl värt att pröva
    /Mischa

• Leli

Jag gick med i viktklubben i december 2003 och var med till mitten av juni 2004 (blev gravid sen) och jag gick ner 15 kilo. Efter att jag har ammat klart bebben ska jag helt klart bli medlem igen och gå ner till den vikten jag hade som mål.

• Mischa

Det som är bra med Viktklubben är att man får lära sig HUR man äter.Genom att ha koll på kaloriintaget och hur mkt onödiga kalorier man faktiskt äter....

• tvillingsjäl

Hej!

Jag har varit med i viktklubben och tyckte att det var jättebra! Jag givk väl ner ca 6 kg men är inte med längre dels för att jag inte har datorn kvar hemma men även för att jag inte behöver verktyget längre för att leva hälsosamt! Man lär sig snabbt vad som kan vara "dolt" onyttigt eftersom datorn räknar ut kaloriinnehåll åt dig! Bäst resultat får man ju givetvis av att röra på sig, men så är det ju alltid! Jag vet inte hur många av er som kan åka skidor så här på vintern men det är det klart bästa ur förbränning/konditions synpunkt så det kör jag stenhårt på för att bli av med de sista 3 kilona!

Svar på tråden Viktklubben