Spinningskor i Gbg?
Skall äntligen unna mig ett par spinningskor istället för att köra med mina gamla aerobics. Någon som vet något ställe med bra sortiment?
Skall äntligen unna mig ett par spinningskor istället för att köra med mina gamla aerobics. Någon som vet något ställe med bra sortiment?
I Göteborg alltså, men det framgick ju av rubriken.
Cykelaffärer brukar ha sådant. Kolla till exempel på Sportson - finns på Avenyn och på Backaplan.
Jag vet att det finns på den där cykelaffären som ligger i en källare i Nordstan. Ingången är mellan Nordstans stora ingång och Intersport :)
Japp, funderade också på cykelaffärer men sedan kom jag på att jag inte hade någon aning om var det fanns någon.
Men nu när ni skriver det fick jag små minnesbilder av både den längst ner på Avenyn och den vid mackedonken i Nordstan.
Tack mr m2b och Ellte för svaren!
Jag köpte mina på Intersport. Ett par jättebra addidas för 1000 kr. Dyra, visst. Men då du köper springskor får du faktiskt kvalitet efter pris. Och det är ju viktigt med bra grejjer på fötterna när man springer.
Linni: SPINNINGskor, inte springskor.
Men tack för att du engagerade dig och svarade.
Oj, sorry, ibland går det lite fort;)
Älskar att springa själv så jag läste väl det jag ville höra!
Cykelcity her ett brett sortiment av riktigt bra cykelskor. Dom ligger på Övre Husargatan 4 el. cykelcity.se
Linni: Hehe, ingen fara. Men mig får du inte ut i skogen ens under pistolhot.
Victor: Okej, där skall jag kolla också, ligger nära skolan. Tack för svaret!