• yrvädret

augusti 2006?

Någon mer som planerar bröllop i augusti 2006?
    Vet ni vartni kommer att gifta er någonstans?
    Jag och min fästman tänkte hålla till i Göteborgstrakten.

• Svar på tråden augusti 2006?
  • karin8

Hej yrvädret...
    Vi planerar bröllop i augusti 2006 och det kommer att bli i Halmstadtrakten...

• krizzy

Här är en till!!
    Vi gifter oss 12aug 2006 i Uppsala!
    Hur långt har ni kommit i planeringen?
    Ha det bra
    MVH Kristina

• yrvädret

Hej! Kul att se er karin8 och krizzy!

Vi är fortfarande på planeringsstadiet än så länge. Håller på att kolla upp kostnader för lokaler, catering, kläder och pappersvaror. Både min fästman och jag är fortfarande studenter och har inte så jättemycket pengar för tillfället - men vi tänkte börja handla in grejer så smått i vår. Förhoppningsvis har vi båda fått jobb till hösten så då kan vi rulla in det tunga artelleriet när det gäller att spendera pengar på bröllopsgrejer

• karin8

Det låter som om vi kommit ungefär lika långt när det gäller planering.
    Har beställt kartalog för inbjudningskorten och håller på att leta lokal för festen, vilket inte är det lättaste.
    Vad roligt att vi är några
    "augusti 2006"......som kan byta lite ideer och följa varandras planering lite!!

• Chandra27

Hej Yrvädret!
    Jag och min blivande ska gifta oss i Göteborg i augusti 2006. Vi håller på för fullt med planering, men inget är bestämt ännu. Jag blir helt förvirrad av alla lokaler, kyrkor, olika kostnader och dyl. Att det var såhär mycket att tänka på trodde jag faktiskt inte till en början. Men... det är ju bara kul och underbart! Jag delar gärna av mig av det lilla jag än så länge vet och jag tar gärna emot tips från andra brides2B. Hör gärna av dig/ er!

• malin81