• Skruttelisa

På lördag är det dags........

då gifter jag mig med min underbara sambo......är så lycklig. Det känns fantastiskt... Min fasa är bara att alla människor skall stå och titta på oss i kyrkan och jag är rädd för att jag kommer att gråta floder av lycka
    Men det känns fantastiskt att få bli hans "lilla fruga" som han säger
    Tror att vi har koll på det mesta men det blir några hektiska dagar nu. Jag tar dessutom examen på fredag. Skrev den ena sluttentan igår och klarade den. Nu har jag bara en kvar idag....Håll tummarna!!
    Hur har ni det så här på sluttampen?

• Svar på tråden På lördag är det dags........
  • raskan

självklart håller jag tummarna!!Jag är övertygad om att allt kommer att bli helt perfekt!!!Ser fram imot rapport med bilder
    Kramzi millan

• Señorita

Vad kul!!!
    Det kommer säkert att bli perfekt
    Grattis till ditt bröllop och till din examen!
    Jag håller också tummarna!!!

Kram
    //Señorita

• EhjärtaK = sant

Vad härligt det låter!
    GRATTIS och lycka till .

Hoppas det går bra även med tentan!

• Skruttelisa

Tack för era lyckönskningar, dom hjälpte
    Klarade båda sluttentorna vilket känns helt fantastiskt, det känns så skönt att kunna gifta sig och koncentrera sig på det. Jag behöver inte tänka på att jag har tentor nästa vecka utan faktiskt är färdig med min utbildning på fredag......

• Rosalind

Hej hej=)

Här är en till med den stora dagen på lördag=) Åh vad jag längtar! står just nu och klär stora hjärtan i gjutjärn med cypresser som ska få bo på altanen till på lördag, där vi sedan ska smäcka dit garbera blommor... mycket detaljer nu de sista dagarna... är inte avundsjuk på dig som har haft tentor... men skönt att det är klart! Stort grattis! Vad har ni kvar annars?

• Skruttelisa

Det skall bli härligt, jag längtar också efter att min underbara sambo skall bli min äkta man..........
    Vi har lite sista inköp, låtlistan skall bli klar och kartor till festlokalen skall skrivas ut. Sen tror jag att vi är färdiga . Min blivande har lovat att jag bara skall få fokusera på min examen som är på fredag. Han skall slutföra det sista.....

Lycka till och ha en underbar dag. Tack för alla gratulationer, det värmer.....
    Är så underbart, fantastiskt och otroligt lycklig..........jag förstår inte hur jag kan förtjäna att ha det så här bra

• Leone

Grattis! Jag lovar dig att du kommer att vara sa lycklig pa den stora dagen att det har med att 'sta i centrum' inte kommer att kannas jobbigt alls. Det ar ju inte som att ge ett foredrag infor vilt frammande manniskor precis. Kyrkan (eller vart ni kommer att vara) kommer att vara full av... era *vanner*, *familj*, bekanta ansikten! Som kommer att le stort mot er nar ni gar forbi dem, och onska allt gott i det leendet.

Sen, om det kan hjalpa att tanka sa, star man ju faktiskt inte i centrum precis hela tiden. Nar prasten talar tittar man ju pa honom/henne, nar man sjunger en psalm har man ju fullt upp (som gast alltsa) att lasa texten, nar en solist sjunger eller nagon laser en dikt ser man pa den personen... osv. Sa som brudpar far man ju faktiskt ett 'break' da och da.

(Sen star man ju mycket med ryggen at forsamlingen och da ar det bara en sjalv, ens alskade och prasten som existerar...).

Det kommer att ga kanonbra!

• Leone

Forresten maste jag bara beratta om min bastis, som grat sa mycket nar hon skulle lasa sina loften att det tog minst fem minuter for henne att hulka sig igenom dem. Det gjorde bara att alla andra, inkl. hennes man, blev sa rorda att de grat ocksa - det hor till! och absolut inget man ska skammas for. Om man inte grater pa sin egen brollopsdag, nar ska man grata av lycka da?

• Skruttelisa

Nu är jag alltså fru Andersson vilket känns underbart..... Det har varit underbara men stressiga dagar. Allt gick bra, jag snyftade en del i kyrkan men min mans systerdotter satt behjälplig med en näsduk som hon så sött överlämnade till mig . Vi hade tre söta brudnäbbar som lade rosblad framför oss i kyrkan där vi gick fram varav den ena var min 2-åriga guddotter som var helt bedårande. Min mans syster sjöng i kyrkan "Det vackraste" och "för alltid". Det var underbart......
    Vigseln blev så vacker och personlig som vi hade tänkt oss och festen mycket lyckad. Nu skall vi vara lediga två veckor tillsammans och bara mysa. Dagen gick tyvärr alldeles för fort så båda jag och min man har bara fragment av minnen men det börjar komma så sakterliga vad som egenligen hände
    Det känns underbart att vara gift och vi är väldigt lyckliga

Svar på tråden På lördag är det dags........