• utvandrarna

November 2006 - tidigt ute..?

Är det bara jag som planerar låååångt i förväg? Preliminära datumet är änsålänge 11/11 2006.

Tycker att BT är helt suveränt för att få tips och idéer, sådana kan man inte få för mycket utav :)

• Svar på tråden November 2006 - tidigt ute..?
  • sneipen

Ja, för man vet ordet av det så är det fullbokat. Tror det är ganska många som är tidigt ute.
    Vart ska ni vara och ha festen då??

• bröllop2006

Vi gifter oss i Alsters Kyrka, festen blir i Tälleruds hembygdsgård & catering blir Capiscum (tack vare detta forum så har jag kommit fram till att de är en av de bästa catering-firmorna:))

Marie

• Sunshine Girl

Samma här! 24 juni 2006..
    kyrka och festlokal bokat
    Det var även på deras rekommendation som vi bokade redan nu. "De sa att den 24 juni (midsommardagen) är ett väldigt attraktivt datum så boka nu.." Vilket vi gjorde = är SÅ lycklig och kan inte sluta planera!!

• sneipen

Ja, det är ju så skoj att sitta och ordna detta.
    Glädjer meg verkligen tills den 20 augusti!!
    Vi gifter oss i Forshaga kyrka och ska ha festen på Dömle herrgård :)

• TissTass

Då kanske de e dags att börja kolla på festlokaler då, tänkte vänta till i sommar/sensommar, men de kanske e dags som sagt..

Fick mycke att fundera på..

• TissTass

Vart gifter ni er förresten?

• Smurfan86

Då är jag e tidigt ute... blir kanske i februari eller juni 2006

• Sunshine Girl

Vi i Stockholm på söder

• krizzy

Här är en till som är ute i god tid! 12 aug 2006 ringer klockorna för oss! Nu när jag läst denna tråd börjar det kännas som att det är dax att kolla upp kyrka, lokal osv! Man vill ju inte stå där och vara TVUNGEN att byta datum bara för att man var sent ute! Lycka till allihopa...
    MVH Kristina

• Sunshine Girl

Om inte boka.. så kolla upp
    Lycka till!!

• Lina & Gustav

Jag kanner mig ocksa tidigt ute. Vi ska gifta soss 15juli 2006 om vi far kyrka och allt da. Sitter liksom pa Internet cafeen i Thailand och laser om allt detta. Kommer inte hem forran om 2 manader, och vill hem NU, vill ta itu med allt planerande!!
    / Lina

• Lina & Gustav

Maste bara lagga till, att jag ska sy upp klanningen redan nu, har! Hur ska jag lata bli att dansa runt i vardagsrummet med den pa 1,5 ar???

Svar på tråden November 2006 - tidigt ute..?