Här är en som ska gifta sig i november - tror jag. Vi har inte satt datum ännu, det beror lite på lediga lokaler och kyrkor. Egentligen har vi inte gjort någonting. Vi ska iaf på tre visningar av festlokaler i veckan, och jag ska gå och titta på brudklänningar med en av mina tärnor (sååååå kul!!)! Vi har både fått höra att vi är tidigt och sent ute, så jag vet inte... Vi bor i göteborg, så jag kan ju erkänna att vi är liiiiite oroliga att inte få någon av de kyrkor vi kan tänka oss (men lokalen får avgöra vilken det blir).
Men jag tänker som så att nu när jag har tid så ska jag lägga lite krut på detta för senare i år kanske man har ett fullt schema! Mamma ska sy minst en av tärnornas klänningar och kanske min med, vilket innebär att hon behöver en hel del tid på sig... Och jag måste bestämma mig för färg på tärnornas klänningar och för att kunna göra det måste jag veta vilken sorts klänning jag ska ha och hur buketterna ska se ut (och dekorationerna, som beror på vilken lokal vi väljer...).
Jag är också sugen på (endast) tulpaner, men min mtb var lite skeptisk så vi får nog ta och besöka en florist tillsammans. Ring har jag redan valt iaf, provade tillsammans med förlovningsringen när vi köpte dem (perfekt!)! Funderar också på en senare vigsel, typ 16, så man kan ha facklor och grejer!!