nyårsafton?
Ska gifta mig på nyårsafton, och har idag insett att det bara är 3 veckor kvar!!
Hur långt har ni andra kommit?
Ska gifta mig på nyårsafton, och har idag insett att det bara är 3 veckor kvar!!
Hur långt har ni andra kommit?
Hallå där!
Jag gifter min om 4 v o 6 dgr...
Allt är färdigt, bara att vänta! *PIRR...PIRR i magen*
Vi gifter oss utomlands i San Agustin...
hallo
gifter mig oxå på nyår. Tror att det mesta är klart förutom att jag ska göra en sista provning på klänningen och ska inhandla presenter till dem som hjälpt till(tärna, bestman, värdpar, toastmadame osv).
Allt är beställt och dubbelkollat så det är nog bara att vänta och hoppas på mkt snö och ett inte för kallt väder.
Hur går det själv?
/Åsa
Hejsan!
Jag gifter mig oxå på nyår och idag var jag och hämtade klänningen hos sömmerskan, hämtade ut ringarna samt pratade det sista med de som ska göra tårtan.
Mitt största problem just nu är att jag inte har fått pappren jag ska använda i festprogrammen. Beställde dem för ca 4 veckor sedan och bokhandeln har ingen aning när de kommer eller om de kommer överhuvudtaget. In på Panduro för att kolla om de har papper och de hade inga hemma i rätt färg, gick att beställa och skulle komma om 1 vecka. Hoppas bara att det går bra!!
Hoppas oxå på snö och lite lagom kallt. Vad kommer ni ha över klänningen??
Jag hade sån tur att när jag var hos sömmerskan idag kom vi att prata om det och simsalabim så lånade hon ut sin blårävspäls till mig. Urtjusig, men vet inte riktigt om jag kommer våga använda den