• Bride2B..

Komplicerad Limousine Sökes

Finns det någon som kan tipsa om något Limousineföretag här i Göteborg? Vi vill hitta ett företag som hyr ut vita limousiner, helst Lincoln, och billiga. För vi tänkte först hyra Limousine från Kyrkan till Festen och sedan från Festen till Hotellet. Vi vill helst att det är billigt just då! eller gärna om man kan dela upp tiden eller likande..

Hoppas ni förstår vad jag menar och hoppas någon kan tipsa oss snart :)

Tack!

• Svar på tråden Komplicerad Limousine Sökes
  • Melissa

Hej du, tror dock inte det är så billigt med en vit Lincoln, jag antar du har tittat på de hemsidor som finns (som bröllopstorget tipsar om) De limosinerna ligger ju runt 2-3 tusen kronor, men är inte de största limosinerna. En kompis till mig som gifter sig i december fick av en slump tag på 9 meters limon, vit..och det var mer än 3000 kronor eftersom bilen inte finns i göteborg så jag tror det är svårt för dig att hitta just billigt. Men du kanske tycker 2-3000 är billigt? Vissa företag tar ju per timma, men om man ska vänta under vigsel osv tar de ju betalt då med.

• Bride2B..

jo men det billigaste jag hittat är 1500 kr per timma...

• Loella2

Till alla er som ska ha transport för gästerna!!

Gå in på busnet.se
    Där skriver man i vad man vill ha och hur många personer det är som ska transporteras och från vilken adress till vilken adress.
    Då skickar dom ut till olika bussbolag för att få in offerter som ni sedan kollar på och bestämmer er för nån.

Jag beställde en buss från frölunda kyrka till apelsinplan i västra Frölunda i Göteborg och då fick jag in en offert från Landvetter Buss på 1325 kr inkl moms. Det var för 42 personer.

Väl värt ett besök. Dom är väldigt trevliga dom som jobbar på busnet också.

• Elinor79

vilken bra ide, tack så mycket!

Svar på tråden Komplicerad Limousine Sökes