30 juli 2005
Jag ska gifta mig den 30 juli 2005!!!
Kyrka, festlokal och fotograf bokad. Kontaktat frisör och serveringspersonal.
Inbjudningar och festprogram snart klara.
Men inte trodde jag att allt skulle ta sån tid...!!
Jag ska gifta mig den 30 juli 2005!!!
Kyrka, festlokal och fotograf bokad. Kontaktat frisör och serveringspersonal.
Inbjudningar och festprogram snart klara.
Men inte trodde jag att allt skulle ta sån tid...!!
Vi också!!! I morgon är det 8 månader kvar.
Har också bokat kyrka, festlokal, fotograf, men även frisör och transport.
Dock inte gjort färdigt inbjudan m m...
Det är massor av småsaker som skall göras som man inte tänker på...puh...
Här är en till som ska gifta sig den 30 juli!!
Vi har bokat kyrka och lokal! Håller på att göra inbjudningarna!
Här kommer en till som ska gifta sig den 30/7-05!
Har bokat kyrka, festlokal och frisör. Har även köpt klänning och lite annat smått och gott så att min utstyrsel är klar, blivande mannens bestämd. Ska prata med festlokalens ägarinna nästa vecka och planera lite för hur det ska se ut där och ev vad vi ska äta... Har inte börjat med inbjudan, festprogram och så, men det kanske är dags, saker och ting brukar ta mycket längre tid än man tror
Sedan var det detta med bil?? Har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska ha, tycker att det är ganska dyrt att hyra, mellan 2500-3000 kronor för ett par timmar, vad har ni valt och tycker ni att priset verkar ok?
Hej tjejer..
Ska åxå gifta mig den 30/7-2005
har bokat frissa,fotograf,kyrka, festlokal,smink.. Har ej bestämt klännig än, håller på med inbjudan..
Hur mkt kommer era bröllop att gå på
hej här en till 30/7-brud..
.. som gärna vill följa er planering. Vi har bokat ; Kyrka, Festlokal, Band till festen, Frisör.. och det är mycket mer att göra.. Det min blivande är orolig för är att vi inte kommer få någon svit att sova i så det måste vi boka i veckan.. Han är inne nu, i skrivande stund, och bokar sina bröllopskläder.. Offwhite frockcoat som jag tror att han kommer bli sååå stilig i.. Men klänning til mig har jag inte hittat.. har två modeller jag väljer mellan i dags läget men jag har inte provat någon av dem.. väntar på att de skall komma in.
Börjat fila lite på inbjudningskorten.. vill så gärna göra dem själv, det tycker jag är kul.. offwhite papper och babyrosa siden band, kan det vara något..?? Jag bara älskar rosa..
Vad är er nästa punkt på planeringen..??
...nu har vi varit och pratat om meny och annat där vi ska ha festen och allt går verkligen jättebra, det är hur kul som helst att planera ett bröllopp Jag vet inte riktigt vad slutkostnaden hamnar på men festen är budgeterad till 30000 och det är nog högt räknat. Vi kommer att bli ca 50 personer och kuvertpriset ligger på 460-500 kronor m alkoholhaltig dryck inräknad, vilket vi tycker är ett riktigt fyndpris!
Annars har vi inte gjort så mycket, börjat titta lite på papper till inbjudningskort och festprogram, ska oxå har ROSA, himla fin färg, det tycker min M2B oxå :) Papperna har vi hittat i en vanlig bokgandel, det blir ett rosa m rosmönster och ett tunnare, typ läskpappar, som själva texten ska stå på, hoppas att detta fungerar...men det får vi hoppas. Kul att kunna utbyta lite idéer!