• Tetze

Bröstproblem

När sambon och jag har sex eller kelar så vill han gärna ta mig på brösten. Inget konstigt med det, men sen ca 6 månader så tycker jag nästan alltid att det är obehagligt. Det gör inte ont, men det är absolut inte skönt eller upphetsande heller. Det känns ibland likadant bara han råkar komma till brösten lite, utan att det var meningen.

Är det någon annan som har det så, eller har något tips på vad vi kan göra?

• Svar på tråden Bröstproblem
  • _koko_

Jag tycker att det är rätt obehagligt att bli tagen på brösten om jag inte är ordentligt upphetsad, det kanske är förspelet som fått stryka på foten lite på sistone?

• Quinnah

Och jag tycker om det Men det är nog som med så mycket annat...man tycker olika! Det viktigaste är väl att ni hittar ett sätt som känns bra för båda!

• Tetze

Lycklig?

Problemet är att det inte är skönt ens när jag är jätteupphetsad och vi har haft ett väldigt långt förspel. Det kan vara ok i typ fem sekunder, men sen blir det bara otrevligt igen.

Quinnah

Det är helt sant!

• Ei saa peitää

Jag tycker varken till eller från när min man tar på mina bröst. För mig känns det inte ens upphetsande om han suger på dem under sexakten men eftersom han gillar det så får han göra det men mig ger det inget så du är inte ensam Tetze. Funderar på om det har att göra med mina inåtgående bröstvårtor...

• Forsfors

Det kan väl ha att göra med vart i menscykeln man befinner sig? det gör det i allafall för mig, vissa dagar s tål jag inte beröring på något vis alls. annars så blir jag alltid törstig när jag blir tagen på brösten av någon konstig anledning.

• _koko_

Hahaha, vilka individer de är, våra bröst. :D

Vi är som sagt alla olika, och du har antagligen en hel massa andra sköna ställen han kan koncentrera sig på. Och så kan han få mysa med dina bröst ibland också, när det känns ok.

• Tetze

Tack för era svar!

Det känns faktiskt rätt skönt att veta att jag inte är den enda som inte gillar att bli tagen på brösten.

Svar på tråden Bröstproblem