Äntligen spikat datum!!! Är så glad!!!
Oj vad jag är glad! Och pirrig! Och sprallig! Idag har jag bokat kyrka och festlokal, så nu är det klart! 14/5 2005 ska vi gifta oss! Jippi!!!
Kramar till er alla från mig!
Oj vad jag är glad! Och pirrig! Och sprallig! Idag har jag bokat kyrka och festlokal, så nu är det klart! 14/5 2005 ska vi gifta oss! Jippi!!!
Kramar till er alla från mig!
GRATTIS!
Såååå mysigt !
/Hanna
Tack snälla du!
jag känner mig helt bubblig av glädje, längtar till mannen kommer hem!
Grattis! Vi gifter oss helgen efter er. Jag har redan planerat 8 månader....så du ligger efter bruden!
Visst är det roligt!
devoted!
oj,oj, har du planerat så länge!!! allt fixat och färdigt då eller??
Visst är det kul, vi har ju pratat om det ett tag nu, men det känns mer definitivt när kyrka och lokal är ordnat. Resten fixar sig alltid!
Njaa: kyrka, lokal, band, frisör, hotell och resa är fixad. Sådana stora saker där det är bra att vara ute i god tid.
Tyvärr är jag en sådan som undrar om jag valt rätt el om det finns något bättre så jag måste anstränga mig för att sluta leta...
Hej Cilia!
Då gifter vi oss på samma dag! (Även jag har planerat sedan dagen jag fick ringen på mitt finger, dvs 21/5-04. )
var gifter ni er?
Vi gör det på Adelsö.
grattis!!!Vi skulle ha gift oss 14/5 men stället vi skulle ha festen på va bokad då så nu har vi ändrat datumet till den21/5 vi gifter oss i östra ryds kyrka (österåker) kramiz millan
Grattis! Visst är det en häftig känsla!!!
Tack alla för de snälla orden! Det är så härligt att gå med detta lyckorus i kroppen!
Ejlis: Vad kul att vi gifter oss på samma dag!Vi ska gifta oss i Husby-Ärlinghundra kyrka och ha fest i Sigtuna.
Cilia:
Det finns en majtråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m733705.html
Där är det fler som gifter sig på VÅR dag!
Kul, celia, då har du ju gott om tid att fixa det där med klänningen!
Vi planerade vårt bröllop på mindre än sju månader, så den här tiden räcker gott, det lovar jag!