allting håller på att rasa samman....
Jag och min man har varit gifta mindre än två år, tillsammans i 8 år och nu är han på väg att gå ifrån mig. Jag vet inte vem jag ska prata med, så jag vänder mig till er på BT. Jag är helt förstörd, en massa saker har bubblat till utan bara under den senaste veckan, vi har pratat men det verkar inte leda någonvart.
Han säger att vi inte har någon bra kommunikation och att det var ett misstag att gifta sig eftersom han mådde dåligt då (han var deprimerad) och att han inte kan stå för det vi gjorde idag. Han säger att vårt förhållande är i så dåligt skick att han inte kan tänka sig att skaffa barn med mig. Allt detta kom från tomma intet under en enda kväll.
Jag fattar ingenting, visst har vi haft våra jobbiga perioder som alla par, men jag trodde vi levde i ett bra, stabilt förhållande, vi känner ju varandra efter så många år. Jag vet inte vad jag ska säga till honom, det känns som jag har ett spärr i hjärnan, jag orkar inte ta in allt detta och vad det innebär för framtiden.
Jag är så fruktansvärt ledsen just nu, är ledig idag, men i morgon måste jag jobba, jag har inte råd med sjukskrivningar även om jag egentligen bara skulle vilja gömma mig under ett täcke och gråta....