Malmötjejer
Hej! Skulle vara kul att komma i kontakt med fler i malmö som ska gifta sig.
Är i början av planeringen,bröllopet är planerat i augusti 2005.
Hej! Skulle vara kul att komma i kontakt med fler i malmö som ska gifta sig.
Är i början av planeringen,bröllopet är planerat i augusti 2005.
Hej!
Vi har en tråd som är aktiv - titta under BT-träffar och "malmöträffar". Vi planerar just nu en fika den 27/11 och eventuellt en stämpelkurs i december.
Välkommen!
Jag är från Malmö, gifter mig 1 oktober 2005 :)
Kul att det fanns fler!!
Kanske dum fråga men, stämpelkurs vad e det? Är det till egengjorda kort eller?
Precis, kort vi gör själva.
Kolla in den här tråden, här håller de flesta Malmötjejer till.
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m810225.html
Hej va kul att det fanns fler malmötjejer, e ny här. Det här med bröllopsplaner hände kvickt. Hoppas bara vi hinner till när det är tänkt.
Hej
Kul att det är fler sydlänningar här
Jag är inte från Malmö utan från Trelleborg men det ligger ju inte långt ifrån. Vi gifter oss i November nästa år.
Hej Lise-Lotten!
Gå gärna in på vår andra tråd www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m810225.html
där vi planerar fika den 27/11 och en stämpelkurs den 6/12. En av oss andra är oxå från Trelleborg så du är inte ensam om att inte bo i Malmö!
Välkommen!
Glömde jag att säga att jag också är ny eller?....
Hej!
Vi ska också gifta oss i augusti 2005.
Vi har bokat lokal och kyrka...har sprungit runt o testat lite klänningar men hur lång tid innan ska man egentligen boka klänning? Vill ju gärna hoppas på att gå ner en eller två storlekar =)
Psh
Hej va blev de för lokal o kyrka då? Nyfiken i en strut de e jag de. Hoppas de e ok att jag frågar :)
Hello!
Vi bor inte direkt i malmö men strax utanför. Vi gifter oss i slutet på oktober
Hur "gamla" e alla här då?:) **BAra nyfiken** hihihi
Kram kram
Ja jag e 24år, men jag hinner bli 25 innan vi gifter oss. :)
Till lugnistormen
Ok jag e 23 nu hinner bli 24 och han 25 när vi gifter oss
Kram kram
Vi kommer båda att vara 31 när vi gifter oss . . . Gifter oss 1:a oktober. . .
Vi gifter oss om det går som det e tänkt den 6 Augusti! Konstigt det känns o skriva det.
Hur långt har ni kommit i planeringen, hur ska ert bröllop va och vad har ni satt upp att det får kosta?
Till lugnistormen
Var det till mej?? ja jag svarar iaf;) hehe
Ja vi har bokat kyrkan,bestämt vart vi ska vara,jag har hittat min drömklänning,sen håller vi på bara lite smått med inbjudningarna eftersom vi ska nog göra dem själv. Vi ska ha ett litet,personligt bröllop med famlijen och min bästa vän endast som närvarande.Men jag kan tänka mej att det kommer nog gå på minst 20 000 kr.(inte bröllopsresa inräknat vi måste vänta med den tills min M2B kan eftersom han studerar=)
Ni då??
Ha det gott**Kram**
Hur långt vi kommit i planeringen? Hm, bra fråga...
Kyrkan är bokad...
Festlokal har vi inte lyckats bestämma oss för än :)
Jag vet på ett ungefär hurdan klänning jag vill ha, vi vet att M2B ska ha frack (hyrd).
Allting annat är ungefär: "vi vet hur vi vill ha det.."
Kostanden? Tja, som det ser ut nu ca 60.000 men förhoppningsvis mindre ;) Det klarnar nog lite när vi bestämt oss för en lokal så att vi då vet hur vi gör med maten. . .
Tissa:
Vi har inte hunnit långt alls, det var väl en vecka sen vi bestämde att vi skulle gifta oss. Hade igentligen tänkte att skaffa barn först. Vi har sagt att det får kosta typ 50 000. Vi vill ha ett bröllp för ca 50 personer. Min syster o hans syster ska va tärnor. Sen ska hans bror och en av hans bästa kompisar va marsalkar. Sen vill jag att min son och min sambos brorson ska va näbbpojkar. Annars har vi inte bestämt så mycket. Vi måste fortsätta berätta hur de går.
Alla: Vore kul o höra vad ni andra planerar o så.
Till lugnistormen
**Det var 2 veckor sen vi bestämde oss för att gifta oss** Fast vi har ju alltid sagt år 2005 elr 2006:)
Ha en fortsatt trevlig helg!
Jag får snart bädda ner mej igen..e sjuk fortf...:( Måste bli bättre tills imorrn. Vill ju gå på stan imorrn när det e skyltsöndag:)
Kram