Några som gifter sig 9/7 2005??
Hej.
Finns det någon mer som ska gifta sig 9/7 2005?
Kramar Stina.
Hej.
Finns det någon mer som ska gifta sig 9/7 2005?
Kramar Stina.
Vi gifter oss 9:e juli i Luleå. Vart gifter ni er?
Hej. Ville hänga med på ett litet snöre för jag skulle ha gift mig den 9/7, men vi ändrade i sista sekund till den 2/7 i Öijareds kapell i Nääs. Gills det? Nästan iallafall?
janos: vi kommer gifta oss i skallsjö kyrka i Floda (hopas jag eftersom vi inte har bokat ännu)
PetraM: klart du får vara med. (lite överseende eftersom du också är lerumstjej... hihi) Vart bor ni?
Vet du var stamsjön ligger? I Lerum?
Där bor jag, eller bodde för jag har flyttat därifrån, men mamma och pappa bor kvar. I hjärtat är jag ändå alltid lerumare. Jag råder dig till att boka imorgon!!! De har mycket! Vi var nämligen där. Annars- har du kollat på Öijareds kapell? De rymmer faktiskt hundra gäster (typ 50 fler än vad det ser ut att göra). Var ska ni ha festen? Om ni ska ha fest alltså... Var bor du måste jag ju oxå fråga. Du är ingen man vet vem det är? Lerum är ju litet. Fast nu tog jag för givet att du är lerumare - det kanske du inte är?
Kram
Hej- jag igen. Läste i en annan tråd att du är nyinflyttad, men din blivande make bott där i hela livet. Men eftersom vi nu nästan gifter oss samtidigt i samma kommun så undrar jag om du fixat med hår, make up, fotograf, transport, blommor och sånt? Har en del tips, men tar oxå tacksamt emot tips.
Kram igen
PetraM. Jo jag är nyinflyttad. Bor i Gråbo med sambon (i Olstorp). Han är från Floda. Jo vi ska ta tag i bokningen, det var bara det att vi tänkte gifta oss i Östads kyrka men ändrade oss när vi fick nys om en annan festlokal, är lite sugna på CSbastun i härryda. Därför ville vi gärna gifta oss lite närmare så kyrka är så svårt att välja... Särskilt för mig osm inte kommer härifrån...
Hår, make up och naglar fixar min svärmor som är frisör, Ingela Janson heter hon om du vet? Resten är värre med, antar att vi kommer åka min svärfars Triumph cab till festen... Ska iväg och leta florist snart, foto har jag letat efter lite hobbyfotografer och har fått prisuppgifter och så, ska bara se lite tidigare arbeten av dem så får vi se vem det blir...
Hej! Min bästa vän är florist och är jätte duktig!! Hon jobbar på Freja blommor i olskroken och hon skall fixa allt som har med blommor att göra. Hon är verkligen super. Burgårdens gymnasium har billiga tårtor. Billiga fina och goda- 18kr/bit. Vet tyvärr inte vem din svärmor är... Var håller hon till? Har ingen som gör hår och make och naglar än...
Jag har en kompis som är fotograf och som har fotat bröllop tidigare- vi ska inte ha henne eftersom hon inte är bjuden på bröllopet och då känns det dumt att be henne fota, men hittar du ingen fotograf så kan du få hennes nummer. Och om du hittar en bra fotograf får du gärna säga till för vi står som sagt utan. Catering firma skall vi ha Kock & Catering- de är super! Kolla in deras hemsida om du inte har någon catering.
Vem är din sambo? Fast vi kanske inte är i samma ålder och då känner jag nog inte till honom, men är ju lite nyfiken...:)
Kram
Samma datum här! Vi gifter oss i Vilhelmina där min fästman är uppvuxen.
PetraM- tack för tipsen. min mail är stinajandersson@hotmail.com om vi kan prata där så kan jag skriva lite mer om svärmor, fastnade i filtret nyss... min sambo är 24 år och uppväxt i floda som sagt...
Långdrångeln- välkommen hit och grattis!!!
Hej!
Här är det en till som gifter sig den 9/7 2005 fast i Stockholm.
Kram
//Señorita
Här en till med samma datum! :)
Senorita och förgätmigej- välkomna hit. Hur går det med planeringen?