• jessy

p-stav halvt i muskeln

Är otroligt lättad då jag äntligen blivit av med min j*vla p-stav idag! Eller en och en, 6 st närmare bestämt då läkaren propsade på det när jag skulle sätta in en och dum som jag var gick jag med på det.

Så idag när hon börjde ta ut dem så blev hon smått fundersam då hon bara kunde känna 2 st efter mycket letande i hade hon fått ut 3, men de andra tre var som försvunna. Slutligen hittade hon 1 stav till. Nu var det dessutom 3 personer till i rummet och alla dessa började leta frenetiskt på golvet, brickan efter de andra två ifall hon hade fått ut dem med.
    Efter en hel del omständigheter, så hittade hon de två sista, sittandes halvt i muskeln! Inte konstigt att jag har haft ont av dem av och till.

Nu är iaf alla sex ute, men erbjudandet om att sätta in nya stavar då dessa hamnade fel från första stund finns inte.
    Var ingen som informerade mig om att detta kunde hända, utan allt man fick höra var hur säker och bra det var.. :(

• Svar på tråden p-stav halvt i muskeln
  • Jennifer E

Den infon fick inte jag heller! Har iofs bara en och den gör inte ont men ändå... Informera bör de göra!

• jessy

Frågade om varför man inte fick den informationen men hon sa bara att det händer inte så ofta så det är inget vi går ut med.. ändå hade hon berättat att hon fått ta ut p-stavar ur flertalet som fått dem i muskeln, självklart hade hon aldrig satt någon där.. *suck*

Svar på tråden p-stav halvt i muskeln